benm 3 4 aydır göğüs kafesimn tam bitş noktasına sürekli sancı giriyo mide bulantısı kusma yapıo bi doktora gtmiştm gastirit demişti ilac kullandım fakat gecmedi sancılarm artıo ve korkmaya basladım kalbim sıkışıomus gbi oluo bi anda heycanlanıorum sanki cok hızlı atmaya baslıo kalbim we göğüs kafesmde bi sıkışma hissedıorum ne yapmalıyım
yardımcı olurmusunuz sizce kalple alakalımıdır?safra keseside olabilir diolar
ne doktoruna gtmeliyim? şimdiden ilginiz için cok tesk ederm