Gurbet Zor Be Anne

Son güncelleme: 27.09.2010 16:22


  • noimage

    noimage
    Geri dönüşü olmayan bir trene binmişim

    Ne çare ki alın yazısı bu! sineme çekmişim

    İsmi ağır cismi ağır diyarda sararıp solduğumu

    Söylemedim anne! kaç yol ağlamaklı olduğumu

    "Hüzün ve gurbet iyi arkadaştır" sabret paşam! derdin

    Çok güzel dost olmuşlar, hallerini bir görseydin
    noimage

    noimage

    noimage
    Gece olunca; gurbetin tacizine daha çok uğruyorum

    Yüreğimdeki yaraya daha fazla izmarit vuruyorum

    Yorgun savaşçı edasıyla Her Sabah uyandığımda

    Geceki Yağmanın izlerini görüyorum yanağımda

    Biliyorsun anne, Önceleri nasıl ağlanırdı bilmezdim

    Gurbetin işi bu! Sağ olsun! bende öğrendim
    noimage

    noimage

    noimage
    Gerçi hiç eksik olmadı ya gözlerimin nemi!

    Elden bir şey gelmiyor, üzülme anne emi!

    Gün ağardığında çok arkadaşımın saçları da ağardı

    Bazen bir araya geliriz hani bir çocuk şarkısı vardı

    "Orda bir köy var uzakta O köy bizim köyümüzdür

    Gitmesek de, görmesek de, O köy, bizim köyümüzdür "
    noimage

    noimage

    noimage
    Şarkısını çalar tekrar tekrar dinleriz

    Topluca ağlama seansları yapar gözlerimizi sileriz

    Buralarda hayat ya geniş gelir ya da dar

    İklimlerinde bile mayhoşumsu bir tat var

    Sadece Lügatlerde kalmış mutluluğun izleri

    İyi yetiştirdi dertlerde, usta yaptı bizleri
    noimage

    noimage

    noimage
    Nasıl bir alışveriş! Bu işte kazancım ne?

    Bu hasretin ödülü var mı bilemiyorum anne?

    Dışarıda Karla karışık bir hüzün yağar

    Sorma mevsimleri anne! Her mevsim sonbahar

    Nice kişilerin alın çizgileri vadesinden önce kırıştı

    Nice hayatlar telef oldu, gurbetin seline karıştı
    noimage

    noimage

    noimage

    Alışamadım anne! Tükenmedi yüreğimin hıçkırıkları!

    Gurbetten bana kalan (sana kalan) sadece CAN kırıkları!

    noimage








    MEHMET ORHAN DURDU














    [main-arkaplan-muzik]693[/main-arkaplan-muzik]

#18.09.2010 23:37 0 0 0
  • Biliyorsun anne.. Onceleri nasil aglanirdi bilmezdim.
    Biliyorsun anne.. Hala bilmiyorum aglamayi.
    Biliyorsun anne.. Gece, huzun, ve gurbet. Bu benim iste..
    Biliyorsun anne..

    Ellerine yuregine saglik 1sidelya. Cok duygulandirdin beni herseyiyle.
    Annem yanimda degil bir de bu....
#18.09.2010 23:45 0 0 0
  • Canım benim herşeyiyle mükemmel bir sayfa olmuş..
    Şiir çok duygulu..
    Resimlere yazı yazdığını görünce de çok sevindim..
    Senin gibi asil ve zarif her biri..

    Emeğine yüreğine sağlık canım..
#19.09.2010 07:43 0 0 0
  • Alışamadım anne! Tükenmedi yüreğimin hıçkırıkları!

    Gurbetten bana kalan (sana kalan) sadece CAN kırıkları!


    emeğine sağlık harikaydı...
#19.09.2010 09:55 0 0 0
  • GECEYELİ:

    Sevgili arkadaşım;canım benim...Ben seni üzgün ve mutsuz değil tam tersi mutlu ve yüzünde güller açsın istiyorum.Anlıyorum seni gayet iyi hüzün kapladı o güzel yüreğini ve buna bir şekilde sebep verdiğim için ben özür dilerim canım...Okuyarak yorum yaptığın için güzel yüreğine sağlık canım...

    ŞAYESTEM:

    Canım bacım;yüreğimin ve aklımın destekçisi güzel insan...
    Herzaman ki beni duygulandıran güzel içten yorumunu yapmışsın canım.Ne yapabiliyorsam sayende senin heveslendirmen ve desteğinle oluyor canım.Güzel yüreğin hiç sıkıntı görmesin teşekkür ederim yorumun için...

    _KUMSAL_:

    Değerli arkadaşım Kumsal sizede çok teşekkür ederim okuyarak güzel yorumunuzu belirttiğiniz için.Gözlerinize sağlık diyorum;sağolun...
#19.09.2010 10:55 0 0 0
  • "Gurbetlik zor Be Anne...
    Hele Senin Çıktığın o Gurbet Yolculuğu Daha Bir Zor !..."

    Dizeler döküldü dudaklarımdan...
    Emeğine ve yüreğine sağlık çok duygulu bir şiir ve resimlerle bütünleşmiş....
#19.09.2010 11:20 0 0 0
  • Topluca ağlama seansları yapar gözlerimizi sileriz

    Buralarda hayat ya geniş gelir ya da dar


    emeğine yüreğine sağlık çok güzeldi
#19.09.2010 11:22 0 0 0
  • Nasıl bir alışveriş! Bu işte kazancım ne?

    Bu hasretin ödülü var mı bilemiyorum anne?


    diyecek söz bulamıyorum canım. Şiirde senin sunumunda çok güzel oldu. yüreğine, eline sağlık
#19.09.2010 19:29 0 0 0
  • byHaktan:

    Haktan senin çok hassas olduğun bir konu bu ve dökülen dizelerinle de bunu göstermişsin arkadaşım.Herzaman ki destek ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim sanada;gözlerine sağlık diyorum...

    masalım:

    Yorumunuz için teşekkür ederim sizede arkadaşım..Gözlerinize sağlık...

    Çay_güzeli:

    Canım güzel yorumların için teşekkür ederim.Seninde gözlerine sağlık diyorum...
#19.09.2010 19:44 0 0 0
  • canımbenimyüreğinesağlık herşeyiylemükemmel
#20.09.2010 14:51 0 0 0
  • şiir sunum herşeyiyle çok güzel olmuş
    emeğinize elinize sağlık
#20.09.2010 14:57 0 0 0
  • Alışamadım anne! Tükenmedi yüreğimin hıçkırıkları!

    Gurbetten bana kalan (sana kalan) sadece CAN kırıkları!

    hani derlerya karli dagin ardinda olsun da selami gelsin diye o zamanlar bu laf bile agir gelirdi ama simdi diyorum karli dagin ardinda olaydin da sesini duyaydim selamin geleydi canim anam

    Emegine sicacik yüregine saglik canim
#21.09.2010 10:58 0 0 0
  • Yüreğimdeki yaraya daha fazla izmarit vuruyorum.

    Ama o yara hiç sönmüyor.emeğine sağlık canım çok güzel bir sunum olmuş.resimlere şiir yazayabilmeye başlamana sevindim ;)
#21.09.2010 23:53 0 0 0
  • Allah razı olsun...kardeşim

    guzel şiir
    bizde alışamdık...:(
#22.09.2010 00:38 0 0 0
  • noimage

    Yüreği fon müziğindeki minik serçe kadar narin,duyarlı arkadaşım harika bir çalışma olmuş emeğine sağlık..Bu güzel paylaşaımın için sonsuz teşekkürler...

    noimage
#27.09.2010 16:22 0 0 0