Kayahan - Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi

Son güncelleme: 04.10.2010 15:11
  • noimage
    noimage
    Bizimkisi bir AŞK hikayesi
    Siyah beyaz film gibi biraz
    Gözyaşı umut ve ihtiras
    Bizimkisi alev gibi biraz

    noimage
    noimage
    Bizimkisi bir aşk hikayesi
    Siyah beyaz film gibi biraz
    ATEŞ SU DİKENLE GÜL GİBİ.
    Bizimkisi roman gibi biraz

    noimage
    noimage
    Bu güller senin için
    Bu gönül bizim için
    Hiç üzülme ağlama
    Sen gülümse daima
    Bizimkisi bir aşk hikayesi
    Siyah beyaz film gibi biraz
    Hüzünlü sonbahar kapısından
    Çıkmak gibi aydınlığa biraz

    noimage
    noimage
    Ne güzeldi değil mi yaşadıklarımız
    Ne güzeldi
    Artık ne sen ne de ben
    Bulamayız o günleri
    Bazen düşünüyorum da
    Bende yanlış bir şeyler vardı diyorum
    İkimizde kıymetini bilemedik bir şeylerin
    noimage
    noimage
    Hatırlarmısın akşam olur
    Mumlarımızı yakardık
    Sen kokunu sürerdin
    Oda sen kokardı
    Olmadık şeylere güler
    Durup dururken ağlardık
    noimage
    noimage
    Güzel havalarda sokaklara çıkardık
    Bir de kar yağınca kar topu oynardık seninle
    Sen iskambil kağıtlarından fal bakardın
    İsteğin çıkmayınca
    Kağıtları bir daha karardın
    noimage
    noimage
    Çok kızardın sigara içtiğime
    Ve içkime karışırdın
    Uzun uzun zararlarını anlatırdın bana
    Arasıra rejim yapardın
    Tartı bir doğru tartsa
    Bir yanlış tartardı
    Yani onunla da anlaşamazdın
    noimage
    noimage
    Komşunun çocukları vardı
    Bizim kızla oynardı
    Çocuk bahcesine giderdiniz
    Ben televizyonda maça bakardım
    Arasıra arkadaşlar gelir
    Sohbet ederdik
    Şurdan burdan konuşurduk işte
    Benim askerlik hatıralarım
    Senin doğum hikayen bitmezdi
    İlk tanıştığımız günü hatırlar gülerdik
    Sen bana üstümde ne vardı diye sorardın
    Bende her seferinde hatırlamazdım

    noimage
    noimage
    Şimdi hatırlıyorum
    Kırmızı bir kazak, siyah bir etek
    Siyah çoraplar,Kırmızı pabuçların
    Ve bir Perşembe günü saat 2'yi 4 geçiyordu
    İkimizde önümüze bakmamıştık çarpıştık önce
    Sen pardon dedin sonra ben
    yere düşen kitaplarını topladım
    Gözgöze geldik ve başladık
    Film gibi yani
    Son mektubunu dün aldım
    Teşekkür ederim
    Ben sana yazmıştım grip salgını var demiştim
    Bak yine gribe yakalanmışsın
    Neyse geçmiş olsun
    Buralarda da hava soğuk ama hasta falan değilim
    Bu gözlüklerle başım dertte
    Hayat işte yuvarlanıp gidiyoruz
    Hepinizi çok özledim.....
    noimage


    Kayahan - Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi





    [main-arkaplan-muzik]124[/main-arkaplan-muzik]
#30.09.2010 02:22 0 0 0
  • ellerine sağlık canım.çok güzel olmuş..
#30.09.2010 13:42 0 0 0
  • noimagecanım yorumuna sağlık
#30.09.2010 13:47 0 0 0
  • emeğine yüreğine sağLık
    su tanrıçası çok severek dinLediğim eski
    şarkıLardan bitanesi
    senin sunumunda şarkıyı tamami iLe
    anLatmış yüreğinden sevgi eksik oLmasın
    :)
#30.09.2010 18:42 0 0 0
  • noimage







    eline saglıık
    yüregine saglık
    tşk
#30.09.2010 18:49 0 0 0
  • okuıyan gözlerinize allah her daim sağlık versin yorumlarınıza sağlık...teşekkürler
#30.09.2010 20:03 0 0 0
  • yineharikalar yaratmışsıngüzel yüreğinesağlık
#30.09.2010 20:28 0 0 0
  • musaca yüreği sevgi şevkat dolu şir dostu teşekkürler senin ve senin gibi güzel arkadaşalrımın sayesinde şiirler çok daha fazla anlam kazanıyor...yorumuna gözlerine sağlık çok teşekkürler
#30.09.2010 20:29 0 0 0
  • emeğine eline sağlık arkadadaşım
    çok güzel bir paylaşım olmuş
#01.10.2010 00:45 0 0 0
  • BULUVEY teşekkür ederim yorumuna sağlık
#01.10.2010 10:58 0 0 0
  • emeğine sağlık güzel bır paylaşım olmus tesekkurler...
#01.10.2010 17:36 0 0 0
  • _KuMSaL_ sağol canım teşekkürler
#01.10.2010 17:52 0 0 0
  • Teşekkür ederim , güzel bir aşk şarkısı ...

    Bir tavsiye sadece ;) sunumlarda yazıların rengi ile resimdeki renkler birbirine yakın olursa sayfanın rengi daha fazla gösterişli durur.bu tavsiye sadece :)
#01.10.2010 21:17 0 0 0
  • teşekkürler canım sağoll
#02.10.2010 08:17 0 0 0
  • ellerine sağlık canım
#02.10.2010 08:21 0 0 0
  • noimagenoimage
#04.10.2010 15:11 0 0 0