Teoman Unutamadım

Son güncelleme: 24.03.2007 21:14
  • emeğine sağlık çok güzel olmuş
    kesinlikle unutmam mümkün değil
#19.03.2007 13:32 0 0 0
  • ORiJiNAL YAZARI : SoN-GüL
    Ben bunu ne zaman yazmistim yaf.. unuttum

    Konu Bu BöLümdeyken Yazdıqın KeSin...

    Konuyu Zamanına Göre DeqerLendirmek LaSım ;)
#19.03.2007 15:15 0 0 0
  • Demekki o zaman Resimli sarkilar bölümünde ve Sarki Yokmus efem:D
#19.03.2007 23:26 0 0 0
  • Tamam SonqüL Tamam Bi$i Demiom :|
#20.03.2007 12:43 0 0 0
  • uyuz ne olacak
#24.03.2007 20:29 0 0 0
  • ellerien saglik uyuz arkadasim benim

    songül apla koptuuuum
#24.03.2007 20:50 0 0 0
  • Canim o neden uyuz dedigimi anlar..

    20 dakika öncesini düsünürse anlar
#24.03.2007 21:02 0 0 0
  • ORiJiNAL YAZARI : SoN-GüL
    Canim o neden uyuz dedigimi anlar..

    20 dakika öncesini düsünürse anlar

#24.03.2007 21:11 0 0 0
  • Konuyu kapat i$ine gelince öylemi

    Bende senin konularini dagitirim
#24.03.2007 21:14 0 0 0