BeN SaNa AgLıYoRuM

Son güncelleme: 29.05.2006 11:20
  • yıldızların bile kaybolduğu karanlık bir sonbahar gecesindeyim.
    hafif yağan bir yağmur var; gökyüzündeki melekler aglıyor sanki; öylesine huzur veren bir yağmur.
    bütün dertlerimi alsın diye sırılsıklam olana kadar dolaşıyorum. başıboş bir halde bir iki avareyle gözlerimde çaktığını zannettiğim şimşekler aslında gökyüzündeki uyanışa bir işare" hey insan gülümse,
    yakaladım seni, ömrünün bir fotografını çektim" der gibi bir bir parlıyor gök yüzünde

    durup seyretmeye başlıyorum bu ziyafeti.
    aşıklar kahvesinde toplanmış ozanların atışması gibi bir o buluttan bir bu buluta çakan şimşekler,
    aydınlatıp duruyor gökyüzünü. sanki sıra sende dermişcesine üzerime geliyorlar.

    bütün sessizliğimi" ben sizden değilim gelmeyin üzerime diyerek" bozuyorum.
    ama aslına bakarsan bende onlardanım.
    onların su damlaları benim gözyaşlarım,
    onların şimşekleri benim feryatlarım,
    onların gökyüzü benim içinse sen vardın.

    gökyüzünü kaybetmiş bir bulut çaresizce ne yapar bilmiyorum ama
    ben hala sana aglıyorum aşkım


    ALINTIDIR
#07.05.2006 23:01 0 0 0
  • emegine saglik arkadasim
    paylasimin icin
#07.05.2006 23:36 0 0 0
  • Çok güzel kaleme alınmış bir yazı,
    teşekkürler özlemcim
#10.05.2006 17:01 0 0 0
  • Emegine Yuregine SagLik

    Cok DuygusaL
#10.05.2006 17:06 0 0 0
  • gökyüzünü kaybetmiş bir bulut çaresizce ne yapar bilmiyorum ama
    ben hala sana aglıyorum aşkım

    cok duygusal paylasimin icin tesekkur ederim ozlemcim
#10.05.2006 18:38 0 0 0
  • cok güzel duygular tasıyan bu köseyi hazırlayana tşk lerımı sunarım

    Bil ki bende aglıyorum ASKIMM
#10.05.2006 19:41 0 0 0
  • Sevilene beslenen duygular ancak bu kadar güzel ifade edilebilir. Gerçekten duygu yüklü bir yazı. Paylaşımın için teşekkürler.
#14.05.2006 19:59 0 0 0


  • Çok güzel ve duygusal.Paylaşan yüreğinize sağlık.
#23.05.2006 20:05 0 0 0
  • Her insanın derinde biryerlerde ağladığı bir aşkı mutlaka vardır, Eğer sevmesini biliyorsa. Çok güzel,Harcadığın emeğe,Paylaşan Yüreğine Teşekkürler Özlem.
#29.05.2006 11:20 0 0 0