Böyle Aşklar Varmı Artık

Son güncelleme: 01.06.2006 19:31
  • Hulya ve hakan isminde iki genc varmis... Kiz guzelmi guzel, genc
    yakisiklimi yakisikli bu iki genc birbirlerini sevmis ve bir flort
    doneminden sonra evlenmeye karar vermisler ikisininde durumu
    iyiymis zengin ve varlikli ailelerin cocuklariymislar ve sonunda
    hakan ve ailesi hulyayi istemeye gelmisler nisan yuzukleri takilmis
    ve evlilik gunleri belirlenmis birgun hakan hulyayi aramis kiz telefona
    bakmis "askim napiyorsun" demis
    kiz yemek yaptigini yemek yiyecegini soylemis hakan "askim yemegini
    yedikten sonra seni almaya Gelecegim birlikte sinamaya gideriz iki tane
    bilet aldim" demis
    kiz telefonu kapatip yemege devam etmis tam o sirada tup patlamis
    butun tup parcalari hulyanin butun vucudunu delik desik etmis
    hastaneye yogun bakima kaldirilmis hakan kosa kosa hastaneye gitmis
    Ama hulya onunla gorusmek istememis cunku yaniktan oyle igrenc bir hal
    almiski yuzu ve vucudu bakildigi zaman igreniyormus insanlar annesi
    hulyanin yanina gelmis ve
    "kizim hakan perisan bir halde neden onu gormek istemiyorsun" demis
    kiz; "anne sen bile yuzumun bu haline bakmaya Igreniyorsun beni o
    guzel halimle hatirlasin hersey bitti soyle ona sakin beni aramasin"
    anne kizinin dediklerini cocuga aynen iletmis cocuk Uzuntuyle
    hastaneden cikmis ve arabasini suratla kullanmaya baslamis ve trafik
    kazasi gecirmis ve kor olmus annesi tekrar kizinin yanina gelmis ve
    hakana
    olanlari anlatmis
    artik evlenmeniz icin hicbir mani yok artik birbirinize
    destek cikmalisiniz
    bak hem artik seni istesende goremez demis bunun uzerine kiz Hakanla
    evlenmis
    iki tane cocuklari olmus ve yillar sonra hulya kalp Krizinden olmus
    oldugu
    gun cocuklar anlamislar ki babalari kor degil ve Aslinda hic kor olmamis...
#11.05.2006 21:09 0 0 0
  • cok duygulandim yaaa
    etkileyici bir hikaye...
    paylasimin icin cok tesekkürler raif
#11.05.2006 23:40 0 0 0
  • yaa inanmıyorum bu nasıl bir aştır yaaa

    raif süper bir hikayeydi bu
#12.05.2006 09:43 0 0 0
  • inanın çok duygulandım,
    zaten hayatta böyle sevgiler olsa,insanlar birbirne bu kadar destek olsa hayat çok daha çekilir bir hal alırdı
#12.05.2006 09:49 0 0 0
  • etkileyici bir öykü.
    Paylaşan yüreğinize sağlık
#22.05.2006 10:49 0 0 0
  • bu tür asklara hikaye diyoruz malesef, keske gercekten bu tarz güclü sevgiler olabilse...
    cok güzel bir paylasim
#27.05.2006 15:37 0 0 0
#28.05.2006 09:19 0 0 0
  • Tşşkler emeğine SağLik Güzel Bi aşk Hikayesi..
#28.05.2006 14:37 0 0 0
  • güzel hikayeydi arkadaşım ellerine sağlık saol
#31.05.2006 18:35 0 0 0
Ice Ice foto
  • Yok ßöyle asK.. Ve galiba ßu zamanda ßöylesini ßuLmak ßana imkanSiz geLiyor..

    Paylasim icin tesekkürler..
#01.06.2006 13:23 0 0 0
  • Yok ßöyle asK.. Ve galiba ßu zamanda ßöylesini ßuLmak ßana imkanSiz geLiyor..

    aslinda var ama sayilari bir elin parmaklarini gecmez... ve insanoglu askin kiymetini bilmedigi sürece böyle asklar yok olmaya mahkumdur
#01.06.2006 14:45 0 0 0
  • Yoksa siz böyle aşkların kalmadığını sanıyorsunuz Arkadaşlar. Paylaşımına ve Emeğine Teşekkürler Raif arkadaşım.
#01.06.2006 19:31 0 0 0