İnsan mıyız bakteri mi

Son güncelleme: 27.07.2006 08:34
  • İNSAN bağırsağında var olan yüzlerce türün DNA'sını inceleyen bilim adamları, 'tamamıyla insan olmayabileceğimizi' tartışıyor. Science dergisinde yer alan araştırmaya göre, yetişkin bir insanın vücudunda 1000'i aşkın türde 100 trilyon bakteri bulunuyor. Bu bakteriler, vücudun sindirim ve bağışıklık gibi çok önemli sistemleri için o kadar önemli ki, bilim adamları, insanları ve bakterileri "birbirine muhtaç organizmalar" olarak tanımlıyor.
    NEW York Devlet Üniversitesi araştırmacılarından Steven Gill, insan vücudunun bir tür bakteri ve insan hücresi karışımı olduğunu, hatta hücrelerin yüzde 90'ının "aslında bakteri olduklarını" belirtti. "Bünyemizin iyi bir durumda olması, tamamıyla bu mikrobik popülasyona bağlı" diyen Gill, "Bu popülasyondaki değişiklikler de metabolizmada hastalıkları tetikleyebiliyor" görüşünü dile getirdi.
#03.06.2006 08:34 0 0 0
  • vayybee,muthis
#03.06.2006 12:27 0 0 0
  • uuuyy ben kendimden korktum
    azda olsa bir şüphem vardı zaten şimdi tam oldu, yarım insan değil
#04.06.2006 12:14 0 0 0
  • Tşkler Emeğine SağLık...
#05.06.2006 00:32 0 0 0
  • teşekkürler Ellerine sağlıık
#05.06.2006 10:01 0 0 0
  • teşekkürler. ilginç bir yaklaşım ama insan insandır. "Biz insanı en güzel şekilde yarattık." (Tin suresi ayet-4)
#05.06.2006 23:28 0 0 0
  • Allaaa allaaa biz neyiz o zaman....
#22.06.2006 11:34 0 0 0
  • bilim adamlarına saygım var ama kim ne derse desin gerçek bellidir yaradan insan olarak yaratmıştır bunun dışındaki hiçbirşeyi kabul etmem mümkün değil ,tabi kendi adıma konuşuyorum
#26.06.2006 13:13 0 0 0
  • emeğine sağlık
#27.07.2006 08:34 0 0 0