Evlenipte sikayetci olan cok kisi var , onlari anlamak icin galiba bizimde evli olmamiz lazim :-)
çok hoş bir yazı bu yaa yine de bence bekarlık sultanlıktır 

bana ne kardesim sultanliktan biktim halka karismak istiyorum artik evlenecem ben valla bu yaziyla vazgececek biri deilim ama hostu dogrusu yazi 
