yollarda yürürüm ben,
bakışlarından gönlüme uzanan yollarda
titrek bakışlarda duyarım o yolların türküsünü
ve görürüm
gül bahçelerinde gönlümü,
tadınca en tatlı yerinden dudaklarının
koklaştıkça teninden kokunu,
kendimden geçiren rüyaya dalarım
aşık
olmayı kâr bilip vurunca kağıda kalemi,
anlatabildiğimce görürüm resmini şiirlerimde
işte o zaman
gül bahçelerinde uzanmış,
gökyüzünün mavisini seyreder gönlüm
işte o zaman
gönlümde serin nehirler akıtan gözlerin,
ellerin,
sıcaklığın,
ve tenin
alır beni benden de,
kırpışan gözlerimden inen yaşlar nasıl süzülür
nasıl yol olur gönlümden gönlüne...