_Sehzade_ - Sensiz Kalmak Ölüm Bana

Son güncelleme: 04.11.2008 01:22
  • sevgi
    Yavas yavas olustu...
    Önce bulut oldu yagmak için.
    Sonra yagmur oldu
    Sevdigine can vermek için.
    Sevdigi büyüdü...
    Güzel bir çiçek oldu.
    Sonra birisi kopardi onu.
    Sevdigine vermek için.


    ooff ya ne bu siirler böyle canimiza kastinmi var senin
    maksadin aglatmaksa milleti aglattin bak
#03.12.2006 04:20 0 0 0
  • konuyu kaldirsam nasil olur..kendi duygulariniza
#03.12.2006 04:25 0 0 0
  • Emegine yazik olmasin diye yapmistim ama umursamadin sen bilirsin yinede arkadasim..
    birdaha kendi yazdigin paylasimlarini bu konu altinda toplarsin
#25.01.2007 11:00 0 0 0
  • Güzel olmuş
#30.01.2007 00:32 0 0 0
  • bu kim ya..gözlere bak

    sanki sana asik oldu sehzade
#31.01.2007 23:20 0 0 0
  • Güzel yüzün, aradığım o aşkı tanımlayan bir cümle,
    Aşkın,o en güzel hikayesini sen anlatırsın gözlerinle,
    Hayat buldu tüm duygularım,kalbim dirildi seninle,
    Yanımda olmayışın senin,beni yakıp tutuşturan çile.

    O saçların öyle bir dolanır ki, gönlümün ayaklarına,
    Aldı götürür beni,dalarım şimdi sevda girdaplarına,
    O ahu gözlerin hançer,saplanmış kalbimin ortasına,
    Yandı kül oldu bu gönül, seni görebilmek arzusuyla.

    Sürgün yaşıyor ruhum, sen olmayınca bu canımdan,
    Anlamı kalmadı hayatın, bıktım sensiz yaşamaktan,
    O gülüşüne hasret kalacak, yanımda olmayacaksan,
    Korkarım sevgine muhtaç bu dünyada yaşamaktan

    Kardeşim ALLAH SENDEN RAZI OLSUN

    Her kelimesi ayrı bir hüzün ayrı bir gerçek
    Üzülüyorum ne yazıkki bu benide ezecek
    Bilmem ne zamana kadar sürecek
    Elbet birgün yüzümüz gülecek
#31.01.2007 23:26 0 0 0
  • eline yüregine saglık çok şeyler yaşamışsın inş.mutluluk seni bulur bırakmaz...royal blue
#05.03.2007 01:56 0 0 0
  • yuregine saglik tskrl
#05.03.2007 12:18 0 0 0
  • kalemine yüregine saglik,,ask insana nelerdir yazdiriyor bir kere eline düsmeye gör..
#10.03.2007 19:22 0 0 0
  • hepsi birbirinden güzel ellerine saglik
#12.04.2007 16:18 0 0 0
  • emeğne yüregine saglik,
    ask insana nelerdir yazdiriyor ama bi ben yazamıyorum işte....
#12.06.2007 23:42 0 0 0
  • ellerine sağlık....
#04.11.2008 01:22 0 0 0