İkimiz də bir dərdliyik

Son güncelleme: 04.05.2011 16:16
  • [RIGHT]noimage[/RIGHT]

    noimagenoimagenoimage

    noimage

    [RIGHT]noimagenoimagenoimage[/RIGHT]

    noimagenoimageİkimizdə ..dərdliyiknoimagenoimage


    noimage
    noimagenoimagenoimage
    Zülmət gecədə hər tərəf
    sakitlikdi,
    təkcə sən dəli-dəli
    vıyıldayırsan...
    Bilirəm acıqlısan
    özünü divarlara-daşlara
    çırparaq acığını
    dağıdırsan...
    noimagenoimagenoimage
    noimage
    noimage
    Axşamçağı küçədə
    uşaqların çördən-çöpdən
    yıdğıb-qurduğu ocağını
    dağıdırsan...
    çox nəhəng ağacları
    dibindən qoparırsan,
    qabağına gələni
    yığırsan-aparırsan
    Ey külək, bilirəm
    noimagenoimagenoimage
    güclüsən...
    Ancaq sən də
    qəm əlində, dərd əlində
    biçarəsən...
    Mənim tək.
    noimagenoimagenoimage
    Fərq ondadır, sən
    hirsini, qəzəbini, acığını
    təbiəti incitməklə
    soyudursan ...

    noimagenoimagenoimage
    noimage
    noimage
    noimage
    İkimizdə bir dərdliyik,
    -sən duyursan.
    Elə isə, niyə axı
    bu dərdləri ürəyimdən
    qoparmırsan?
    Alıb onu qucağına
    uzaqlara
    aparmırsan?
    Demək bəzən dərd əlində
    güclülər də zəifləşir?
    Həyat bizi sıxa-sıxa
    çox dəyişir...
    noimage
    noimage
    noimagenoimagenoimage
    Bilirəm ki, sən bir azdan
    qəzəbini ora-bura
    çırpa-çırpa atacaqsan...
    Sonra isə sakitləşib,
    yatacaqsan ...
    noimagenoimagenoimage
    Amma mənsə sübhə
    qədər sağa-sola
    çevrilərək,
    balıncımla döyüşəcəm.
    Bir kimsəni oyatmadan
    qəzəbimi, acığımı
    ürəyimlə
    bölüşəcəm...
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimagenoimagenoimage
    noimagenoimagenoimage
    noimagenoimagenoimage

    noimage

    noimage

    noimagenoimagenoimage

    [main-arkaplan-muzik]176[/main-arkaplan-muzik]
    noimagenoimagenoimage
    [RIGHT]noimage
    noimage[/RIGHT]
#04.04.2011 12:49 0 0 0
  • arkadaşım sunum harıka
    şiir ise damardan gitmiş,anlamlı sözler ve okunmaya deger sözler
    eline saglık
    paylaşım için saol
#04.04.2011 13:49 0 0 0
  • Saolasın..Yüreyi temiz dostum..sıgınak..beyendinse demeli eladı..Yürek...dolusu...TEŞEKKÜRLER..
#04.04.2011 13:53 0 0 0
  • HARİKA OLMUŞ CANISI..KUTLUYORUM...
    ♥KALBİNİZ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥HANGİ♥¸.•**•.¸♥¸. •**•. ¸♥ GÜZEL ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ŞEY ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ İÇİN ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ÇARPIYORSA ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ HER ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ DOĞAN ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥... GÜNEŞ ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ SİZE♥¸•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ONU ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ...GETİRSİN♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥
    TÜRKNİLLLLLLLLLLL
#04.04.2011 16:11 0 0 0
  • müzikve şiirinçokgüzel ogüzelyüreğinesağlık
#04.04.2011 16:14 0 0 0
  • herşey çok güzel emeklerine sağlık kardeşim
#04.04.2011 17:24 0 0 0
  • Emeğine sağlık canım ellerin varolsun çok güzeldi
#04.04.2011 19:34 0 0 0
  • Emeğinize sağlık Çok Hoş Olmus Sayfa
#04.04.2011 19:58 0 0 0
  • Emeğinize sağlık.Harika bir sunum olmuş.
#04.04.2011 20:14 0 0 0
  • noimage
#04.04.2011 20:52 0 0 0
  • Emeğine sağlık canım ama demeden geçemeyeceğim.Sayfaya o kadar çok hareketli resimler sığdırıyorsunki birde fondaki kısım hareketli olunca tümden karışık gözüküyor.Müzik şiir güzel ama çok fazla resim olunca hem sayfa sağa doğru kayma yapmış hemde çok kalabalık gözükmüş.
    Yinede emeklerine sağlık.
#04.04.2011 21:37 0 0 0
  • Sarsıncıgım harika emegine saglık.
#04.04.2011 22:06 0 0 0
  • Nirvana can...teşekkür ederim fiklerin için...ama bende cok güzel görsenyo..senin pc da problem var öylese....ben severim..yani resimlere uygun...olan resmleri yuklemek....cok saol ola bilsin sen sevmyorsun....heç bi arkadaşım söylemedise o zaman karşıklık ancak sende...Allah razı olsun...

    PERIM..canımmmmm...cok saolasın...beyendiyne sevindim...Azerbaycandan sene kucak dolsu selamlar ve teşekkürler benden gelsin...noimagenoimage
#04.04.2011 22:15 0 0 0
  • Amma mənsə sübhə
    qədər sağa-sola
    çevrilərək,
    balıncımla döyüşəcəm.
    Bir kimsəni oyatmadan
    qəzəbimi, acığımı
    ürəyimlə
    bölüşəcəm...

    Emeğine ve yazan ellerine sağlık arkadaşım çok güzel bir sunum olmuş.Ama ençok bu dizeyi beğendim(yanlış anlama hepside güzelde bu dize tam bana göre :) ).
#04.04.2011 23:14 0 0 0
  • oparetör..cok saolasın...arkadaşım...teşekkürler yürek dolsu...farkı yok..esas odu beyenmişsin...:)
#05.04.2011 00:12 0 0 0
  • Cox gozel seirdi.Birez hezinliyi coxdu..Sevgiye aid seirler hemmese gozel olar..Mende Anam ucun cox darixiram bu seiri oxudum lap da kovreldim
    Üreyine saqlik can emeyine göre tsk..
#05.04.2011 12:42 0 0 0
  • Leylim...mende kövreltin canım...analar muqedes analar eziz..seni anlayıram...yüreynde sevincler eskiy olmasın...bacım...gülşler daim dodaqlarına hiss olunsun..bunu isterem...sene olan hörmetim böyükdü bilirsen..ona görede öz bacım bilirem..ve daim xoşbextlikler seninle olsun Ulu Tanrımdan isterim..
    Ürekden teşekkürler balım...beyendiyne cox şad oldum Leylim..
#05.04.2011 13:06 0 0 0
  • çokkkkkk güzel olmuş
#05.04.2011 13:12 0 0 0
  • Yürek dolsu teşekkürler...tatlım..noimagenoimagenoimagebu arada hoş geldin...
#05.04.2011 13:22 0 0 0