Nisan'lı Bir Yağmur Akşamı

Son güncelleme: 30.04.2011 16:06
  • Nisan'lı Bir Yağmur Akşamı şiiri - N.Nedja İvanic şiirleri


    noimage


    Ben ayrılık şiirleri yazardım;
    Sen nisandın,
    Dize dize yağardın
    Bir şiir ötesi ölüm,
    Bir şiir ötesi yalnızlık..
    Ben ellerime saplanmış kelimelerden mısra yapardım;
    Sen nisandın,
    En güzel gözlerinden yağardın




    Ben alışmışım kalemimle eşelemeyi
    Çatlamış kağıtları
    Mısralar toprak kokar sevdalarımı gömerdim
    Sen nisandın;
    Nerden yağsan oradan ağlardım
    Bir kağıt ötesi karanlık,
    Bir kağıt ötesi intihar
    Oysa ben tutuşmuş kafiyelere yanardım
    Kağıtlarda is,
    Gözlerde sis
    Sen nisandın;
    Mısra mısra toplardın
    Küllenmiş bedenini


    noimage



    Gidiyorum artık,
    Alıyorum kendimi bu şiirin sana bulaşmış mısralarından
    Sen nisandın;
    Bir yağsan tekrar doğardım
    Bir rüya ötesi girdap,
    Bir rüya ötesi korku
    Oysa ben saçlarından yürürdüm
    Karanlığın koynuna..
    Sen nisandın
    Geceme yağsan çocuktum,
    Gözlerinde oynardım

    Kapat gözlerini ey tanımadığım.




    noimage



    Korkar
    Şiir yazardım;

    Bir nisan ötesi aşk,
    Bir nisan ötesi şiir..

    Çünkü sen;
    Aylardan nisan,
    Yüreğime yağardın




    N.Nedja İvanic




    [main-arkaplan-muzik]496[/main-arkaplan-muzik]

#11.04.2011 15:09 0 0 0
  • emeğine sağlık canımm
#11.04.2011 15:46 0 0 0
  • emeğinize sağlık..teşekkürler
#11.04.2011 16:15 0 0 0
  • Paylaşımların için emeklerine sağlık arkadaşım. Güzel bir çalışma
#11.04.2011 19:17 0 0 0
  • harika olmus
#11.04.2011 20:05 0 0 0
  • Tam deminde bir konu,resmedme dersen şekeri olmuş.Okurken ve bakarken insanın yüreğinde bir tat bırakıyor.Ellerin dert görmesin değerli arkadaşım cay_guzeli.
#11.04.2011 21:29 0 0 0
  • Okuyan gözlerinize yorumlarınıza sağlık arkadaşlar.fazla süsleme yapamıyorum. Dizüstü pcden bukadar oluyo.
#11.04.2011 21:49 0 0 0
  • Yüregine saglik canim..Hüzünler senin sokagina ugramasin...(:
    Paylasimin icin tskler...
#11.04.2011 23:35 0 0 0
  • Canım benim...o güzel yüreyine gönlüne saglıklar dilerim..elerin derd görmesin canım...güzel paylaşım için sonsuz teşekkürler dilerim...
#12.04.2011 02:24 0 0 0
  • Leyl-i Lal,
    Sarsın,
    güzel kalpli arkadaşlarım,yorumlarınıza sağlık. Çok teşekkürler
#12.04.2011 08:58 0 0 0
  • sayfan çok güzel şiir harika yüreğine ellerine sağlık...tşkler
#12.04.2011 12:34 0 0 0
  • canım cok güzel bir şiirmiş cok beğendim emeklerine sağlık .. resimlerdende denize bakan kız resmi tam benlikti:) teşekkürler canım bu güzel paylaşım için..
#12.04.2011 12:52 0 0 0
  • Çok güzel bir sunum olmuş.Yüreğinize sağlık...
#12.04.2011 20:16 0 0 0
  • canımbenim şiirinizbulunduğumuzaya özdeşleşmişharikasunum tşk
#13.04.2011 17:22 0 0 0
  • yüreğine sağlık..cok güzel olmuş.
#30.04.2011 16:06 0 0 0