Nisan'lı Bir Yağmur Akşamı şiiri - N.Nedja İvanic şiirleri
Ben ayrılık şiirleri yazardım;
Sen nisandın,
Dize dize yağardın
Bir şiir ötesi ölüm,
Bir şiir ötesi yalnızlık..
Ben ellerime saplanmış kelimelerden mısra yapardım;
Sen nisandın,
En güzel gözlerinden yağardın
Ben alışmışım kalemimle eşelemeyi
Çatlamış kağıtları
Mısralar toprak kokar sevdalarımı gömerdim
Sen nisandın;
Nerden yağsan oradan ağlardım
Bir kağıt ötesi karanlık,
Bir kağıt ötesi intihar
Oysa ben tutuşmuş kafiyelere yanardım
Kağıtlarda is,
Gözlerde sis
Sen nisandın;
Mısra mısra toplardın
Küllenmiş bedenini
Gidiyorum artık,
Alıyorum kendimi bu şiirin sana bulaşmış mısralarından
Sen nisandın;
Bir yağsan tekrar doğardım
Bir rüya ötesi girdap,
Bir rüya ötesi korku
Oysa ben saçlarından yürürdüm
Karanlığın koynuna..
Sen nisandın
Geceme yağsan çocuktum,
Gözlerinde oynardım
Tam deminde bir konu,resmedme dersen şekeri olmuş.Okurken ve bakarken insanın yüreğinde bir tat bırakıyor.Ellerin dert görmesin değerli arkadaşım cay_guzeli.
canım cok güzel bir şiirmiş cok beğendim emeklerine sağlık .. resimlerdende denize bakan kız resmi tam benlikti teşekkürler canım bu güzel paylaşım için..