Gidiyorsun ya bilmem kaçıncı kez Bittim sanıyorsun.. Yanılıyorsun vefasızım.. Yanılıyorsun
Sen benim yüreğimde, ben istediğim için güzeldin.. Ben istediğim için görüldü onca rüya.. Onca hayallere ben istediğim için ev sahipliği yaptı bu yürek Ben var ettim seni içimde, ben yücelttim, ben Ben istediğim için senin gözlerinde geldi baharların en güzeli, ben istediğim için en mavi umutlar senin oldu Sana geldi tüm yollar..
Kader dedim sana Değildi vefasızım, kader değildi..
Ben istediğim için koyduğun noktalara hep bir virgül eklendi
Baş kaldırıyorum şimdi asi sevdana, isyanlarım diz boyu
Sana yüreğime hükmetme hakkını vermiyorum
Alıyorum elinden aşkın kural tanımaz taraflarını, sana bırakmıyorum hatıralarımı
Yokluğum yakacak ya canını eskileri andıkça, ben yanmayacağım yokluğunda Akıllı adamın işi değil aşk Hep duygularım hükmetti hayatıma
Artık sıra mantığımda Orada bitiriyorum seni önce..
Can evinden vuruyorum seni, yokluğunu umursamıyorum
Maske takmaktan da vazgeçtim
Seni en uç noktada, beynimde bitiyorum..
Biliyorum ki ben var ettim bu aşkı S
Seni kurdum önce hep aklımda, sonra yarattım, ezberlettim yüreğime
İnce ince işledim nakış gibi, var olduğun sürece varım dedim
Şimdi yoksun.. Yokum İzin vermiyorum canımı yakmana, bu hakkı tanımıyorum sana..
Nasıl başlattıysam işte öyle bitiriyorum.. Şimdi son kez anıyorum seni, son kez kaçamak dokunuşların geliyor aklıma ve yüzüme düşen saçlarımın arasından sana baktığımda, kaçamak bakışlarını yakaladığım anları son kez anıyorum
Zorluyorum kendimi hadi biraz daha hatırla diye
Öpüşlerini hatırlıyorum, ama eskiden hatırladığım gibi olmuyor, sadece hatırlanıyor işte sözüm ona Hissedilmiyor
Yapıyorum işte, bununda üstesinden geliyorum Bitiriyorum Öyle ki azar azar yok ediyorum benliğimde Bir kadeh içki alıyorum masama, boğuyorum seni
Can çekişlerini görüyorum şimdi. Diz boyu yardım çağrıların uğulduyor kulaklarımda. Kurtarmıyorum Bilmediğin bir şey var, onu da ben hatırlatıyorum Kadehlerde boğulanlar, dönemezler boğanlarla aynı masaya Ölüyorsun işte ve ben umursamıyorum
Dedim ya, kafama göre rast gele seçip, tüm haklarına el koyuyorum.
Biliyorum ki ben var ettim bu aşkı Seni kurdum önce hep aklımda, sonra yarattım, ezberlettim yüreğime İnce ince işledim nakış gibi, var olduğun sürece varım dedim Şimdi yoksun.. Yokum
Sen benim yüreğimde, ben istediğim için güzeldin.
Sana yüreğime hükmetme hakkını vermiyorum.
Hep duygularım hükmetti hayatıma Artık sıra mantığımda
İzin vermiyorum canımı yakmana, bu hakkı tanımıyorum sana..
Bir kadeh içki alıyorum masama, boğuyorum seni.
Can çekişlerini görüyorum şimdi.
Kadehlerde boğulanlar, dönemezler boğanlarla aynı masaya
Ölüyorsun işte ve ben umursamıyorum
Emeğine-ellerine-yüreğine sağlık arkadaşım,ne güzel dizeler böyle okurken hissettiren,ne acı dizeler böyle yüreği yakan.
Emegine saglik...Dün biraz düzenleme yaptim..Paylasimlarda görsellik olunca daha güzel oluyor birde kurallar geregi..Resim ve gif ekledim.Umarim begenmissindir.. Bu güzel siirin icin tskler..
sizlerinde okuyan gozlerinize saglik gercekten cok guzel ben birkez digel bi akckez okudum yasayan kisinin neler cektini anlamak icin ne guzelde yuregini dokmus