Kimin Yüreğinden Kimi Kovuyorsun

Son güncelleme: 19.04.2011 00:17
  • noimage

    Gidiyorsun ya bilmem kaçıncı kez Bittim sanıyorsun.. Yanılıyorsun vefasızım.. Yanılıyorsun


    Sen benim yüreğimde, ben istediğim için güzeldin.. Ben istediğim için görüldü onca rüya.. Onca hayallere ben istediğim için ev sahipliği yaptı bu yürek Ben var ettim seni içimde, ben yücelttim, ben Ben istediğim için senin gözlerinde geldi baharların en güzeli, ben istediğim için en mavi umutlar senin oldu Sana geldi tüm yollar..
    Kader dedim sana Değildi vefasızım, kader değildi..
    Ben istediğim için koyduğun noktalara hep bir virgül eklendi


    Baş kaldırıyorum şimdi asi sevdana, isyanlarım diz boyu
    Sana yüreğime hükmetme hakkını vermiyorum
    Alıyorum elinden aşkın kural tanımaz taraflarını, sana bırakmıyorum hatıralarımı
    Yokluğum yakacak ya canını eskileri andıkça, ben yanmayacağım yokluğunda Akıllı adamın işi değil aşk Hep duygularım hükmetti hayatıma
    Artık sıra mantığımda Orada bitiriyorum seni önce..
    Can evinden vuruyorum seni, yokluğunu umursamıyorum
    Maske takmaktan da vazgeçtim
    Seni en uç noktada, beynimde bitiyorum..

    noimage

    Biliyorum ki ben var ettim bu aşkı S
    Seni kurdum önce hep aklımda, sonra yarattım, ezberlettim yüreğime
    İnce ince işledim nakış gibi, var olduğun sürece varım dedim

    Şimdi yoksun.. Yokum İzin vermiyorum canımı yakmana, bu hakkı tanımıyorum sana..
    Nasıl başlattıysam işte öyle bitiriyorum.. Şimdi son kez anıyorum seni, son kez kaçamak dokunuşların geliyor aklıma ve yüzüme düşen saçlarımın arasından sana baktığımda, kaçamak bakışlarını yakaladığım anları son kez anıyorum

    noimage

    Zorluyorum kendimi hadi biraz daha hatırla diye
    Öpüşlerini hatırlıyorum, ama eskiden hatırladığım gibi olmuyor, sadece hatırlanıyor işte sözüm ona Hissedilmiyor
    Yapıyorum işte, bununda üstesinden geliyorum Bitiriyorum Öyle ki azar azar yok ediyorum benliğimde Bir kadeh içki alıyorum masama, boğuyorum seni
    Can çekişlerini görüyorum şimdi. Diz boyu yardım çağrıların uğulduyor kulaklarımda. Kurtarmıyorum Bilmediğin bir şey var, onu da ben hatırlatıyorum Kadehlerde boğulanlar, dönemezler boğanlarla aynı masaya Ölüyorsun işte ve ben umursamıyorum

    noimage

    Dedim ya, kafama göre rast gele seçip, tüm haklarına el koyuyorum.


    Kimin yüreğinden kimi kovuyorsun

    [main-arkaplan-muzik]046[/main-arkaplan-muzik]
#13.04.2011 00:17 0 0 0
  • Biliyorum ki ben var ettim bu aşkı Seni kurdum önce hep aklımda, sonra yarattım, ezberlettim yüreğime İnce ince işledim nakış gibi, var olduğun sürece varım dedim Şimdi yoksun.. Yokum


    eline saglık iddialı sözler ve iddialı aşk
    tşk
#13.04.2011 00:27 0 0 0
  • evet okuyunca etkilendim siz dostlarla paylasmak istedim:)
#13.04.2011 00:28 0 0 0
  • Sen benim yüreğimde, ben istediğim için güzeldin.
    Sana yüreğime hükmetme hakkını vermiyorum.
    Hep duygularım hükmetti hayatıma Artık sıra mantığımda
    İzin vermiyorum canımı yakmana, bu hakkı tanımıyorum sana..
    Bir kadeh içki alıyorum masama, boğuyorum seni.
    Can çekişlerini görüyorum şimdi.
    Kadehlerde boğulanlar, dönemezler boğanlarla aynı masaya
    Ölüyorsun işte ve ben umursamıyorum

    Emeğine-ellerine-yüreğine sağlık arkadaşım,ne güzel dizeler böyle okurken hissettiren,ne acı dizeler böyle yüreği yakan.
#13.04.2011 00:30 0 0 0
  • teşekkürler görsel olarak birşeyler katsaydınız dahada hoş olurdu.
#13.04.2011 01:32 0 0 0
  • teşekkürler ,sevdiğim yazılar arasındadır tekrar okumak güzeldi...
#13.04.2011 05:58 0 0 0
  • Emeğinize ve yüreğinize sağlık...
#13.04.2011 10:52 0 0 0
  • tsk ederim guzel yorumlarinizi okumak guzel :) susleri ben koyamamistim ama bole guzel olmus :)tsk
#13.04.2011 10:56 0 0 0
  • Emegine saglik...Dün biraz düzenleme yaptim..Paylasimlarda görsellik olunca daha güzel oluyor birde kurallar geregi..Resim ve gif ekledim.Umarim begenmissindir..:) Bu güzel siirin icin tskler..
#13.04.2011 11:06 0 0 0
  • cok tsk Leyl-i Lal evet cok guzel olmus gercekten:)
#13.04.2011 11:33 0 0 0
  • mon_coeur Şiir süper okurken has aldım yüreğine sağlık
#13.04.2011 12:28 0 0 0
  • Yüreyine o güzel duygularına saglılar dilerim can..Harikasın...
#13.04.2011 12:48 0 0 0
  • emeğinize sağlık arkadaşım...
#13.04.2011 14:17 0 0 0
  • teşekkürler bu güzel paylaşım dayanışması için:)
#13.04.2011 16:59 0 0 0
  • sizlerinde okuyan gozlerinize saglik gercekten cok guzel ben birkez digel bi akckez okudum yasayan kisinin neler cektini anlamak icin ne guzelde yuregini dokmus:(
#13.04.2011 17:28 0 0 0
  • sağolasın çokgüzelbirsunumyapmışsınız yüreğinesağlık
#13.04.2011 17:38 0 0 0
  • tsk okudugunuz icin:)
#13.04.2011 17:38 0 0 0
  • noimage

    Emeğine ,yüreğine sağlık..
#13.04.2011 20:47 0 0 0
  • Can evinden vuruyorum seni, yokluğunu umursamıyorum
    Maske takmaktan da vazgeçtim
    Seni en uç noktada, beynimde bitiyorum..

    ellerine sağlık....
#19.04.2011 00:17 0 0 0