Seni Arıyorum

Son güncelleme: 14.04.2011 16:29



  • SENİ ARIYORUM

    noimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    noimage
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    SENİ ARIYORUM

    Denizin masmavi dalgalı sularında,
    Baktıkça seni görürüm sanki,
    Ve gözlerimin önüne serilir,
    O yüzünün güzelliği,
    noimage
    Dalgaların içine atmak isterim kendimi,
    Ve seni tutup yakalamak isterim,
    Dalgalarla ölesiye boğuşmak,
    Ve her şeyden önce sana ulaşmak isterim,
    noimagenoimagenoimage
    noimage
    noimagenoimagenoimage
    Kumsallarda ararım seni hergün,
    Bir ayak izi görsem,işte onun izleri derim,
    Takip ederim onları,
    Ama her defasında,boynum bükük dönerim,
    noimage
    Arar dururum seni,bitmeyen,tükenmeyen bir sabırla,
    Nerelerdesin bir bilsem ah!!
    Ama arayacağım seni,
    Bitmayen ,tükenmeyen bir sabırla

    NİL NİLGÜN HAKVERDİ(TÜRKNİL)
    noimagenoimagenoimage
    noimage
    noimagenoimagenoimage

    Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

    KALBİNİZ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥HANGİ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸ ♥ GÜZEL ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ŞEY ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ İÇİN ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ÇARPIYORSA ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ HER ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ DOĞAN ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥... GÜNEŞ ♥¸.•**•.¸.........♥¸.•......**•.¸♥ SİZE♥¸....•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ONU ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ...GETİRSİN♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥
    TÜRKNİLLLLLLLLLLLL




    [main-arkaplan-muzik]380[/main-arkaplan-muzik]
#13.04.2011 13:59 0 0 0
  • emeğinize sağlık nil hanım
#13.04.2011 14:16 0 0 0
  • noimage

    Çok Teşekkürler Cann...
#13.04.2011 14:27 0 0 0
  • Nilim yine harikalar yaratmışsın yüreğine sağlık canım..
#13.04.2011 17:01 0 0 0

  • noimagenoimage

    Teşekkürler canısı..
#13.04.2011 20:10 0 0 0
  • Arar dururum seni,bitmeyen,tükenmeyen bir sabırla,
    Nerelerdesin bir bilsem ah!!
    Ama arayacağım seni,
    Bitmayen ,tükenmeyen bir sabırla

    Sabrınız daim olsun güzel yürekli arkadaşım,daim olsunki bizlerde bu güzel şiirlerinizi herdaim okuyalım.
#13.04.2011 21:41 0 0 0
  • sunum mükemmel yüreğinize sağlık..tşkler
#13.04.2011 22:00 0 0 0
  • noimage
    Teşekkürler Canlar...
#13.04.2011 22:51 0 0 0
  • Paylaşım için teşekkürler.Emeğinize sağlık...
#13.04.2011 22:51 0 0 0
  • Harıkasın....canım...SUPER...ellerine ve o güzel kalbine saglıklar dillerim...

    noimage
#14.04.2011 05:36 0 0 0

  • noimagenoimage

    Teşekkürler canısı..
#14.04.2011 10:30 0 0 0
  • nilhanım yinedökdürmüşsünüz süperolmuş büyükbirkeyifleokuyorumşiirlerinizi tşk
#14.04.2011 16:29 0 0 0