Celladım Olsun Gözlerin

Son güncelleme: 16.04.2011 17:44
  • noimage

    Ateşlere gebe kalmış,
    Temmuz`un avuçlarında
    Yokluğunun karları üşütüyor tenimi.
    Ne zaman ölümsüz sevdamızın
    İnce belli yokuşuna yönelsem,
    İki yüzlü ayazlar büküyor dizlerimi.
    Bir yudum umuda tutunmuşken
    Hüznün pusulasız yollarında
    Kaybediyorum ılık nefesimi..
    Ve düşerken bıçağın sırtına,
    Al kanlara seriyorum
    Yüreğimin taze çiceklerini.

    noimage

    Gül desenli çığlıklarımı,
    Tahta beşiklerde yükleyip
    İnce dudaklarında solmayı istiyorum.
    Yangınları sırtlanıp
    Ilık nefesinde közlenmeyi diliyorum.
    Közlendikçe bağrım;
    Yıldızlar serilecek ellerine,
    Karanfiller gülümseyecek gözlerine.
    Karanlığın suratına tokat gibi
    İnen sıcak gülüşünü görünce,
    Hançeri dudaklarından öpeceğim.
    Öptükçe hançeri,
    Baharların ayak uçlarına serileceğim.
    Yüreğinin cellatlığında
    Gözlerini son kez görüp
    Canımı kanlı pusulara teslim edeceğim.

    noimage

    Şimdi beni öldü bilme yar.
    Bulutlara uzanıp
    Yağmurlara gebe kaldığımı düşün.
    Bir şafak vakti,
    Saçlarına Cennetin güllerini ekmeye
    Geleceğimi düşün.
    Şimdi yollarda olduğumu
    Yüreğine koştuğumu farzet.
    Geldiğimde,
    Cennetin kollarında
    Sevdamızı soluyacağımızı düşün.

    noimage

    Şimdi, derin bir nefes çekip
    Kör bıçak gibi gözlerini sapla yüreğime.
    Tüm ışıkları söndürüp
    Karanlığı giydir üzerime.
    Gelecekse ölüm;
    Senin ellerinden gelsin.
    Sona erecekse ömrüm;
    Senin gözlerinde sona ersin.
    Sus ne olur.
    Cellâdım olmuşken gözlerin,
    Ellerinden gelen soğuk ölümü,
    Fakir yüreğim " onur " bilsin.

    ŞİİR:İSMAİL SARIGENE

    [main-arkaplan-muzik]251[/main-arkaplan-muzik]
#14.04.2011 19:26 0 0 0
  • noimage

    Emeğine yüreğine sağlık..
#14.04.2011 19:47 0 0 0
  • teşekkür ederim nil hanım gözlerinize sağlık
#14.04.2011 19:51 0 0 0
  • Şimdi, derin bir nefes çekip
    Kör bıçak gibi gözlerini sapla yüreğime.
    Tüm ışıkları söndürüp
    Karanlığı giydir üzerime.
    Gelecekse ölüm;
    Senin ellerinden gelsin.
    Sona erecekse ömrüm;
    Senin gözlerinde sona ersin.
    Sus ne olur.
    Cellâdım olmuşken gözlerin,
    Ellerinden gelen soğuk ölümü,
    Fakir yüreğim " onur " bilsin.

    buda senin farkın işte arkadaşım,o güzel yüreğine duygularına sağlık
#14.04.2011 20:14 0 0 0
  • :) teşekkür ederim arkadaşım...hüzünlendiren paylaşımlarımda yorumlarınla her defasında yüzümde tebessümler oluşturan arkadaşım...teşekkürler
#14.04.2011 20:50 0 0 0
  • o tebessümlerin hiç eksilmesin arkadaşım yakıştığı yerde kalsın sende kalsın:)
    ben teşekkür ederim ...
#14.04.2011 21:31 0 0 0
  • hiçbirimizden eksilmesin arkadaşım:)
#14.04.2011 21:53 0 0 0
  • Yürerine emeğine sağlık K-A-D-E-M-E
#14.04.2011 21:55 0 0 0
  • teşekkür edeerim almira gözlerinize sağlık
#14.04.2011 22:00 0 0 0
  • Bir yudum umuda tutunmuşken
    Hüznün pusulasız yollarında
    Kaybediyorum ılık nefesimi..
    Ve düşerken bıçağın sırtına,
    Al kanlara seriyorum
    Yüreğimin taze çiceklerini.

    Hiç bir taze düşmesin yere, bulanmasın kanlara yüreğin o güzel umutları..
    Şiir sunum her şey bir bütün emeğinize sağlık..
#14.04.2011 22:03 0 0 0
  • gözlerinize sağlık...teşekkür ederim beğeninize ve yorumunuza
#14.04.2011 22:04 0 0 0
  • eline sağlık. teşekkürler
#14.04.2011 22:05 0 0 0
  • gözlerine sağlık...
#14.04.2011 22:06 0 0 0
  • Güzel şiirlere(ister kendisinin olsun,isterse başka yüreklerin)güzel yüreğiyle can veren arkadaşım,yine çok güzel bir paylaşımla gözlerimize ve yüreklerimize misafir oldun.HOŞ GELMİŞSİN ARKADAŞIM,GÜZEL IŞIĞINLA BİZLERİ ONURLANDIRDIN.
#14.04.2011 22:08 0 0 0
  • ne güzel sözler bunlar sevgili oparetör..bu sözlerinle sen beni onurlandırdın...teşekkür ederim
#14.04.2011 22:19 0 0 0
  • Güzel bir siir okudum..Ayni zamanda güzel bir calismaydi..
    Paylasiminiz icin tskler..
#14.04.2011 22:48 0 0 0
  • K-A-D-E-M-E...arkadaşım...tum paylaşmaların kimi...bu paylaşımında super...biri birden güzeller....harikasın arkadaşım...duygularına...güzel kalbine saglıklar dillerim...Sonsuz teşekkürler...dilerim...elerin var olsun..
#14.04.2011 23:28 0 0 0
  • Yüreğine sağlık arkadaşım elleriniz dert görmesin
#14.04.2011 23:28 0 0 0
  • leyli lal beğenmenize sevindim teşekkür ederim..

    sarsın canım arkadaşım o senin yüreğinin güzelliği..yorumların eksik olmasın

    refik bey size de çok teşekkür ederim yorumlarınızı hiç eksik etmediğiniz için...
#15.04.2011 06:41 0 0 0