Şimdi, derin bir nefes çekip
Kör bıçak gibi gözlerini sapla yüreğime.
Tüm ışıkları söndürüp
Karanlığı giydir üzerime.
Gelecekse ölüm;
Senin ellerinden gelsin.
Sona erecekse ömrüm;
Senin gözlerinde sona ersin.
Sus ne olur.
Cellâdım olmuşken gözlerin,
Ellerinden gelen soğuk ölümü,
Fakir yüreğim " onur " bilsin.
Şimdi, derin bir nefes çekip
Kör bıçak gibi gözlerini sapla yüreğime.
Tüm ışıkları söndürüp
Karanlığı giydir üzerime.
Gelecekse ölüm;
Senin ellerinden gelsin.
Sona erecekse ömrüm;
Senin gözlerinde sona ersin.
Sus ne olur.
Cellâdım olmuşken gözlerin,
Ellerinden gelen soğuk ölümü,
Fakir yüreğim " onur " bilsin.
buda senin farkın işte arkadaşım,o güzel yüreğine duygularına sağlık
Güzel şiirlere(ister kendisinin olsun,isterse başka yüreklerin)güzel yüreğiyle can veren arkadaşım,yine çok güzel bir paylaşımla gözlerimize ve yüreklerimize misafir oldun.HOŞ GELMİŞSİN ARKADAŞIM,GÜZEL IŞIĞINLA BİZLERİ ONURLANDIRDIN.