knıght online üyelik sorunu

Son güncelleme: 10.06.2010 11:11
  • arkadaşlar ne kadar denedyesem olmadı ne olur bana yardımcı olun bende oynamak istyrm yaa ama üye olamıyorum sürekli try again dio deli oldum günde 100 kez deniyorum ama olmuyoryardımcı olursanız sevinirim
#07.07.2006 10:45 0 0 0
  • sıkma kendinin ya bişeyleri yalnış yazıosundur yada yazdığın ıd bi başkası tarafından kullanılıodur bu oyun biraz ingilizce istio bu oyun için bayağı ingilizce bilmen gerekir dediğim gibi başka id ler dene yani (kullanıcı isimi) değişik şeyler yaz benimki abcde_10 du mesela
#07.07.2006 15:07 0 0 0
  • ARKADAŞLAR knigt ta nasıl şifre alıyoruz lütfen açıklarsanız sevinirim benim şifrem çalındıda
#08.07.2006 21:45 0 0 0
  • şifre istiyorum nasıl alınıyo bileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmıııııııııııııııııııııııııııı
#08.07.2006 22:40 0 0 0
  • www.knightonlineworld.com
    wap sitesine gir orda sol köşede hesap girişi var onun altında zaten kayıt ol yazıyo ordan hesap alabilirsin...
#29.07.2006 09:43 0 0 0
  • kardeş bende senin dediğin gibi yapıyorum hep account failed yazıyo
#06.10.2006 12:56 0 0 0
  • tşk
#02.04.2008 10:05 0 0 0
  • arkadaşlar bana download linkini yaparsanız sevinirim
#09.05.2008 13:32 0 0 0
  • üyelik sitesi deisti artık daha kolay bro tıkla uyle ola tıkla zaten direk seni gamefirte aktarıor msnini falan yaz uye olursun ;)
#12.07.2008 09:11 0 0 0
  • ölesine yazıom
#19.07.2008 01:28 0 0 0
  • benim kinde gizlilik poliçesini gözden geçiriniz yazı yardım pls:(
#26.08.2008 14:24 0 0 0
  • bende yeni indirmeyi deniorum baya sıkıntılı galiba umarım yaparım
#13.09.2008 19:03 0 0 0
  • ben üye olamıom hata verio şu an kayıt olamadınız dior ne yapacam yha bile + reppppppp
#01.02.2009 13:26 0 0 0
  • yaww gardaşlar knight üye olamıyom yawww
#03.02.2009 18:22 0 0 0
  • arkadaslar hangi siteden kayıt olunuyo indirdim ama kayıt olamıyom
#02.03.2009 16:12 0 0 0
  • ya e-mail gelmiyoooooooooooo :@
#17.03.2009 19:48 0 0 0
  • kardeş active etmek felan varmı

    offf :(:(:( olmuo ya hep böle mallık yaratıo bu offf
#11.11.2009 21:12 0 0 0
  • hep ayno
#12.11.2009 20:51 0 0 0
  • ærkk. bitürlü üye olmadım yrdmcı olnnnn
#09.01.2010 21:38 0 0 0