3'ü bir arada: LIVE MSN 8.0 - LIVE MSN PLUS+ - MULTI(çoklu) LIVE MSN

Son güncelleme: 03.02.2010 09:17
  • çoklu live msn açma(messenger 8.0)

    multi MSN 8.0


    şifre her zamanki gibi : main-board

    live msn i kapattıktan sonra programı çalıştırın
    multi msn tuşuna basın programı kapatın.
    Aktif hale gelecektir.
    Ayrıca programla banner reklemını da kapatabiliyorsunuz.


    türkçe ve son sürüm
    Ayrıca LIVE MSNGR 8.0 İÇİN messenger PLUS+ PAKETİ

    liveMESSENGER 8.0 PLUS+++ "Click here to download! (4.25 Mb)" tuşuna basmanız yeterli

    noimage
#13.07.2006 00:15 0 0 0
  • Emeqine Saqlık
#14.07.2006 12:20 0 0 0
  • sağol
#07.08.2006 20:47 0 0 0
#07.08.2006 22:05 0 0 0
  • teşekkürler kardeş
#08.08.2006 13:02 0 0 0
  • merhaba arkadasim ellerine sağlık
#17.08.2006 19:23 0 0 0
  • saol kardesim
#21.08.2006 14:49 0 0 0
  • çok teşekkürler yaaaa :78
#21.08.2006 16:19 0 0 0
  • msn calısmıyor
#02.10.2006 07:28 0 0 0
  • çok hoş bi program
#02.10.2006 12:43 0 0 0
  • teşekkürlerr... :
#02.10.2006 13:04 0 0 0
  • kardeşler ben multi msn i çalıştıramadım yardımcı olur musunuz?

#07.10.2006 20:22 0 0 0
#08.11.2006 19:54 0 0 0
  • ellerine sağlık paylasımın için saol
#09.11.2006 19:07 0 0 0
#11.11.2006 21:08 0 0 0
  • eline sağlık arkadaşım teşekkürler paylaşım için
#12.11.2006 17:14 0 0 0
  • Tesekkurler
#21.11.2006 10:20 0 0 0
  • ellerine saplık kardeşim
#24.11.2006 08:54 0 0 0
  • sagol dostum bunu araiyordum
#25.11.2006 21:27 0 0 0