delirten düş

Son güncelleme: 08.08.2004 14:49
  • Gün tepelerden sessiz aşar akşamları. Bahtım gibi kararır sokaklar. Zaman
    bana kafa tutar ben zamana ve bir kör dövüşte geçer gece..Ne derdiyle
    dertleneceğim bir sokak kedisi ne de derdimi anlatacağım bir dost bulunur
    sokaklarda..Solgun ışıklarını saçmakta mecali kalmamış bir lamba, dost bir
    el uzatır da candan bir merhabayla sığınırım kollarına.
    Akşamın alacasında başlayan ürpertiler gecenin zifiri karanlığında
    hayalinle geçip gider. Bir baştan bir başa sen doldurursun sokakları. Bütün
    yollar sana ulaşır. Sarhoş naralarında hep sana olan sevdaların yansımaları
    duyulur. Seni sevmenin verdiği ızdırap yıldızlara işlenir nakış nakış ve bir
    yıldız kaymasında oturur yüreğimin başına.
    Bütün düşlerimde sen varsın diyemeyeceğim. Uykusuz geçen geceler senli
    düşlere bile kapalı. Sadece bütün hayalimde sen varsın can..
    Seni sevmenin ızdırabı bile güzel ...
#08.08.2004 08:12 0 0 0
#08.08.2004 09:35 0 0 0
  • SENI SEVMENIN IZDIRABI BILE GÜZEL WAWW BU BENIM AKLIMA HIC GELMEMISTI
#08.08.2004 14:09 0 0 0
#08.08.2004 14:22 0 0 0
  • çok qüzel yaa aylin aßLanın dediği qißi son mısra çok qüzel..
#08.08.2004 14:32 0 0 0
  • BENCEDE
#08.08.2004 14:34 0 0 0
#08.08.2004 14:49 0 0 0