Sesim Duvardan Düştü Kaldırın

Son güncelleme: 14.06.2011 07:53
  • Ses (İm) Duvardan Düştü / Kaldırın


    noimage
    noimagenoimage


    - pardon,'seni seviyorum' diyen bir ses buradan geçti
    mi acaba?
    - hayır bayan, görmedik bir adam çıplak sesle şarkı söylüyor,
    sesi üşeyecek diye çok korkuyorum
    bir kadın limanda günah çıkartıyor,
    günahları denizi kirletecek diye tedirgin oluyorum

    tut(ma) beni gece
    karanlığında şarkılara gebe kalıyorum

    noimage

    - pardon, 'seni özledim' diyen bir ses uğradı mı acaba
    buraya?
    - hayır bayan, uğramadı

    tutkularım çiçek verdi, kokusunu saldı
    satamadım biriktirdiğim dağ özlemlerini
    İsmet Teyze yaşasaydı söylerdi, anılarla nasıl başa çıkılacağını
    herkes ölüyor, sevdaların öldüğü gibi

    kandır(ma) sın beni şiirler,
    yokluğumu isimlendirmeye gidiyorum

    noimage

    - pardon, 'kadınım' diyen bir ses bir not bıraktı mı
    acaba?
    - hayır bayan, bırakmadı

    cinayeti ellerim gördü
    bir de yüreğim
    gözlerim inanmaz yüze değmeyen bakışlara

    beni rahmine al ve yeniden doğur anne
    yanılgılarımın kapısını tekrar çalmayacağım
    kuş tüyü vaatlerde kaybettim gerçeğimi
    kandır(ıl) dığımı bırak unutayım

    noimage

    - pardon, 'sen benim elma şekerimsin' diyen bir ses
    sizde kaldı mı acaba?
    - hayır bayan, kalmadı

    yorgun turuncu açtı gözlerini,
    geceye tutundu
    kıskanmasın canım mavi, onu da unutmadı
    sır küpüdür şehvet bedenimde,
    kapıma dayan(ma) dı

    bacaklarım mecalsiz artık aşk
    sana kapıları açamayacağım diye korkuyorum

    noimage


    - pardon, 'artık bensiz bir yaşamın olsun' diyen bir
    ses ağladı mı acaba?
    - hayır bayan, duymadık

    kanım çekiliyor dostlar
    ayrılıkların en dokunulmaz şahidiyim

    noimage

    şiir:Pelin Onay
    sunum:Susqunperi






    [main-arkaplan-muzik]304[/main-arkaplan-muzik]
#11.06.2011 15:39 0 0 0
  • paylaşımınız harika ömrünüzvarolsun
#11.06.2011 17:55 0 0 0
  • Teşekkürler emeklerinize sağlık
#11.06.2011 18:41 0 0 0
  • Çok güzel sunum ve şiir için teşekkürler
#11.06.2011 19:22 0 0 0
  • herzamanki okunmaya deger şiir ve sunum
    harika,içerisine kendi tarzınıda katınca daha bi güzel olmuş
    eline saglık
    tşk
#12.06.2011 11:25 0 0 0
#12.06.2011 11:34 0 0 0
#12.06.2011 11:35 0 0 0
  • beni rahmine al ve yeniden doğur anne
    yanılgılarımın kapısını tekrar çalmayacağım
    kuş tüyü vaatlerde kaybettim gerçeğimi
    kandır(ıl) dığımı bırak unutayımharika bi sunumdu
#12.06.2011 12:49 0 0 0
#12.06.2011 12:54 0 0 0
#12.06.2011 13:14 0 0 0
#12.06.2011 13:14 0 0 0
#12.06.2011 13:15 0 0 0
#12.06.2011 13:15 0 0 0
#12.06.2011 13:16 0 0 0
#12.06.2011 13:17 0 0 0
  • Yorumlarınız için teşekkür ederim


    şiir yürekli dostlarım


#13.06.2011 08:29 0 0 0
  • başta müzik olmak üzere çok güzel bir sunum gönlünüze sağlık.tşkler
#13.06.2011 12:00 0 0 0
  • Güzel bir tasarım.Candan Kutlarım.

#13.06.2011 13:59 0 0 0
  • Paylaşım ve sunum harikaydı. Emeğinize sağlık
#13.06.2011 14:21 0 0 0