Hayaller Vardı

Son güncelleme: 09.10.2012 17:28
  • hayaller vardı - aynı günün sabahına uyanmak - hayal şiirleri - içerisinde sen olan şiirler
    "Hayallerle yan yana, mesafelerle uzak"
    Bir şiirin ilk mısrası olabilir
    Bir şarkının nakaratı
    Bir filmin konusu veya bir kitabın son parağrafı
    Yada hayatın arasında birbirine tutunan,
    iki sevgili ayrı ayrı...
    "Hayallerle yan yana,
    mesafelerle uzak"

    Neresinden bakarsan bak bir ince sızıyı saklar içinde,
    Sen bir yanına düşersin gölgenle beraber,diğer yarım dediğin dünyanın bi başka yerine
    Hep eksik yaşarsın hayatın bir kaç rengini,en basitinden sabah uykularını bir düşünsene
    Hani şu sevgiliyle aynı güne uyanılan sabah uykularının o güzel rengi varya,

    İşte o eksıktır hep,hayatının bu soğuk döneminde..
    ♥"Hayallerle yan yana,,
    mesafelerle uzak"
    Neresinden tutarsan tut yorgun bi çaresizliği gizler içerisinde
    Sen takvimlerden fal tutmaktan bıkkın,takvimler sana umut
    vermekten ırak,

    Akrep yelkovan küçük anların takipçisi
    Sense kaybolmuşsun çoktan,geçmeyen ayların arasında

    "Hayallerle yan yana,,
    mesafelerle uzak"

    Sayfalara sığmayan şeyleri anlatır aslında belki
    Belki harflerden çok şey beklemeyi,belki de cümlelere iki kat fazla yüklenmeyi gerektirir ki zordur yazmasıda,yaşamasıda...
    Aynı yastıkta görülen rüyaların kokusu,Camlardaki iki kişilik buğusu,
    Sarılınca birbirinize karışan "işte bu an çok güzel" duygusu
    O kadar çok şey kalır ki bunların arkasında söylenmeyen,ve bazen insanın payına hayattan öyle çok şey eksik düşer..
    Ki birikir,
    Ki dağ olur,sen gölgesinde kalırsın..
    Ve bazen o uzaklar,
    Ve bazen o özleyişler öyle yerleşmiş olur ki içine...
    Kimbilir belki sonra kapamaya yetmez o açığı hiç bişeyler..
    Ve sıkı sıkı sarılmalar...
    Ne de uzun uzun kavuşmalar...
    Belkide uzak mesafeler arasında,hayaller bile dayanamaz usulca silinirler

    Hayatın başka başka ucunda
    ♥İki sevgili ayrı ayrı..

    Alıntı

#12.06.2011 14:24 0 0 0
  • Ve bazen o özleyişler öyle yerleşmiş olur ki içine...
    Kimbilir belki sonra kapamaya yetmez o açığı hiç bişeyler..
    Ve sıkı sıkı sarılmalar...
    Ne de uzun uzun kavuşmalar...
    Belkide uzak mesafeler arasında,hayaller bile dayanamaz usulca silinirler

    Hayatın başka başka ucunda
    ♥İki sevgili ayrı ayrı..super
#12.06.2011 14:34 0 0 0
#12.06.2011 14:42 0 0 0
  • .....Güzel Şiir İçin Derinden Teşekkürler Eziz Arkadaşım...ellerin var olsun...
#12.06.2011 18:33 0 0 0
  • Arkadaşım;
    Değerli paylaşımın için binlerce teşekkürler...
#13.06.2011 01:26 0 0 0
  • saolun alakanıza tşk ederim
#13.06.2011 07:27 0 0 0
  • süperdi çok beğendim emeğine sağlık :)
#19.06.2011 11:53 0 0 0
  • sende saol
#19.06.2011 14:14 0 0 0
  • ellerinme sağlık
#21.06.2011 08:54 0 0 0
  • yüreğine sağlık bacanak
    yalnız niye ekledin hııımben ekliyecektim offf
#09.10.2012 14:29 0 0 0
  • ne hayellerden vaz kecdim,,,,, goz yaslari icinde.....
#09.10.2012 17:28 0 0 0