YalNiZlIK

Son güncelleme: 08.08.2004 23:25
  • Yalnızım bu dünyada tek yürek
    Yaşadığımım bile farkında değilim
    Birşeyin farkına vardım
    O da aşksız yaşanmıyormuş
    Ama aşkı yaşamak için doğru insanı bulmak gerekiyormuş
    O insanı da bulmak artık zor oldu be kardeşim
    artık yaşamak isteği kalmadı içimde...
    ALLAH'IN verdiği canı almak bize düşmez.
    Ama o zalim bu canımı almış gibi oldu.
    Artık yaşayan bir ölüyüm ben bu dünyada
    ve tek başıma yalnızım...
    ve yalnızlığı tadıyorum

#08.08.2004 17:37 0 0 0
#08.08.2004 18:41 0 0 0
#08.08.2004 23:25 0 0 0