Yalnızım bu dünyada tek yürek
Yaşadığımım bile farkında değilim
Birşeyin farkına vardım
O da aşksız yaşanmıyormuş
Ama aşkı yaşamak için doğru insanı bulmak gerekiyormuş
O insanı da bulmak artık zor oldu be kardeşim
artık yaşamak isteği kalmadı içimde...
ALLAH'IN verdiği canı almak bize düşmez.
Ama o zalim bu canımı almış gibi oldu.
Artık yaşayan bir ölüyüm ben bu dünyada
ve tek başıma yalnızım...
ve yalnızlığı tadıyorum