Konu Baslıgındada Dedigim Gibi Ben Radyo Serverı Kurmak İstiyorum Ve Kullanıcılarımın Uzaktan Beni Server yaptıgım Makinaya Ulasıp Onlarında Evinden Djlik Yapmalarını İstiyorum Boyle Bir Olay Winampla Yapılabiliyormuş Öyle Duydum BU konuda Bana Yardım Ederseniz Cok Sevinirim. Main- Boarda ki Gibi RAdyo Diye Örnek GÖsterebilirim HErkeze KOnuya Cevap VEreninde Vermeyendende Tesekkurlerimi Sunuyorum İyi Calısmalar