Selam Arkadaşlar Ben Radyo Serverı Kurmak İstiyorum Yardımlarınızı Bekliyorum

Son güncelleme: 06.09.2006 01:23
  • Konu Baslıgındada Dedigim Gibi Ben Radyo Serverı Kurmak İstiyorum Ve Kullanıcılarımın Uzaktan Beni Server yaptıgım Makinaya Ulasıp Onlarında Evinden Djlik Yapmalarını İstiyorum Boyle Bir Olay Winampla Yapılabiliyormuş Öyle Duydum BU konuda Bana Yardım Ederseniz Cok Sevinirim. Main- Boarda ki Gibi RAdyo Diye Örnek GÖsterebilirim HErkeze KOnuya Cevap VEreninde Vermeyendende Tesekkurlerimi Sunuyorum İyi Calısmalar
#17.08.2006 23:07 0 0 0
  • Server istiyorsan Burdan Radyo hostinge bakabilirsin ama Winamp ve DJ lik konusunda pek bi bilgim yok Dj arkadaslar daha iyi bilir bence
#18.08.2006 00:19 0 0 0
  • Winamptan yayın yapmak için gereken herşey burada var

    TIKLA
#18.08.2006 10:28 0 0 0
  • Bak onu bende bilmiyordum:D

    Süpersin Vural
#18.08.2006 12:47 0 0 0
  • KOTALIYSA 1 GÜNDE 3 GB BİTER SÖMYLEMİŞ OLIYİM
#06.09.2006 01:23 0 0 0