Yokluğun Bir Yana, Yabancılığın Kanatıyor Yüreğimi

Son güncelleme: 01.07.2011 09:59


  • noimage


    Her şey ne kadar garip ve yabancı...
    Sen ne kadar yabancı oldun?...
    Hani bir soru sormuştum sana;
    Bir gün, yanından geçerken
    merhaba bile diyemediğin bir yabancın olur muyum ?


    Hayır,diye kısa ve öz bir cevap vermiştin.
    Şimdi bu sorunun cevabı bile geçmiş zamanın tozlarına karıştı...


    İnsanın içinde neşeli kır çiçekleri açtıran bir bahar günüydü.
    Aklım ve yüreğim sende idi...
    Elini tutabilir miyim diye sormuştum?
    Bir yabancı gibi ona da hayır demiştin.



    Kaybedişlerim yüreğimin yanında aklımı da sana vermemle başladı.
    Kendimi her şeyimle sana adamam bir hata değildi.
    Ben seninle çoğalıyordum,
    şimdi eksildim, azaldım ve yalnızlaştım.
    Yine de vazgeçmedim yanında olmaktan...
    Aşktan çok sana sığındım ;
    olduğumuz günlere dönmek için...



    Sonra yaşadığım tüm savrulmalarım,
    acılarım, göz yaşlarım sana İNANAMAMAMIN bedelidir.
    Benden başka kimse bilemez bunu...



    Şimdi yabancılığın yüreğimi kanatan bir öykü oldu.
    Ve bu öykünün içinde senden sonra yaşanan
    her güne yazılmış pişmanlıklar, gözyaşları, hatalar, duygular,
    en çok da VEFASIZLIK saklıdır.
    Şimdi yabancılığın beni oradan oraya savuran bir acı türküdür.
    Senin duymadığın, benim dilimden düşmeyen bir türkü...


    Yokluğun bir yana, Yabancılığın kanatıyor yüreğimi..


    alıntı
#29.06.2011 10:52 0 0 0
  • _EvAnEsCeNcE_;

    Çok güzel, inan bir kaç defa
    arka arkaya okudum, ellerin
    dert görmesin gülüm.
    Candan teşekkürler
    noimage
#29.06.2011 17:03 0 0 0
  • Şimdi yabancılığın yüreğimi kanatan bir öykü oldu.
    Ve bu öykünün içinde senden sonra yaşanan
    her güne yazılmış pişmanlıklar, gözyaşları, hatalar, duygular,
    en çok da VEFASIZLIK saklıdır.
    Şimdi yabancılığın beni oradan oraya savuran bir acı türküdür.
    Senin duymadığın, benim dilimden düşmeyen bir türkü...


    Yokluğun bir yana, Yabancılığın kanatıyor yüreğimi..harika tatlim
#29.06.2011 20:15 0 0 0
  • beğenmenize çok sevimdim canlarım teşekkürler
#30.06.2011 04:06 0 0 0
  • Güzelll...ellerin derd görmesin gülüm..güzel şiir için teşekkürler..
#30.06.2011 21:04 0 0 0
  • saol tatlım
#30.06.2011 21:59 0 0 0
  • paylaşım için tşk eline sagılık
    şiirmi,agır şiir
    yaşamamamk lazım okunası güzel ama

    tşk
#01.07.2011 07:49 0 0 0
  • saol
    evt biraz ağır ama yaşayanlar mutlaka vardır :)
#01.07.2011 09:35 0 0 0
  • şiirseçiminsüper teşşekkürederim ömründertgörmesin
#01.07.2011 09:48 0 0 0
  • teşekkürler saolun
#01.07.2011 09:59 0 0 0