Sana Düğümlü Asır

Son güncelleme: 28.08.2011 22:34
  • Sana Düğümlü A/sır şiiri - Züleyha Selçuk şiirleri


    Zamanın t/esir ettiği benliğimle
    sızılı bir özlemin dipnotlarını düşüyorum
    hiç geçmeyen saliselere...

    Zaman diyorum!
    hangi b/eşikte uyutuyorsun ki beni
    her gün bir daha gidiyor sevgili
    dudaklarıma kara kilitler asarak...
    kuş tüyü yastığıma ayazlar bırakarak
    gidiyor işte
    körpecik yüreğimi
    köhne bir yalnızlığın küf tutmuş koynuna bırakarak...

    Sesimde boğuluyor bütün sözcükler
    bütün heyelanlar başıma üşüşüyor
    bir şiirden düşüyorum toprağa
    gözlerim Hüseyin...
    çoktan geri dönmüş suskun seferimi yazıyor mısralarında
    sen şahitsin Fırat!
    bu şiiri azmettiren ben değilim
    gördün işte
    başıma bela oluyor elasında kaldığım dünlerim!

    Zaman diyorum!
    hani sularca akardın
    kıvrımlarında aceleci lahzaların
    hiçbir yerde olduğundan fazla kalmazdın
    şimdi nedir bu Kerbal bakışın
    akmayışın
    özlemimde çakılışın?

    İftarsız bir oruç gibiyim
    zifiri sökülmüyor tan yerimin
    akşama giden yollarımı kestin
    hep aynı vakitteyim
    daha kaç takvim sürecek özlemim
    kaç a/yaza değecek bu bekleyişim
    asırlar ötesindeyim
    ve
    sesine değmiyor boynu bükük özlemim.

    Sur'u üflendi sabrımın
    bu son nöbetim
    birazdan yarılacak yüreğim

    (saydım,bin asır etti sevgiliye olan özlem ! / öyle yaşlandım ki,nasıl derim gözlerini görmeden ölmem! )


    Züleyha Selçuk

#12.07.2011 19:58 0 0 0
  • ellerin dert görmesin canım
#14.07.2011 08:53 0 0 0
  • Yüreyine saglıklar dilerim bitanem...Güzel şiir için teşekkürler..
#14.07.2011 11:35 0 0 0
  • Dilim 'KAL' Demeyi Bilirdi , Sende Kalabilecek YÜREĞİ Görebilseydi...!


    Paylaşım için Teşekkürler.
#14.07.2011 18:53 0 0 0
  • sağolçaygüzeli gönlünesağlık
#14.07.2011 19:43 0 0 0
  • Zaman diyorum!
    hangi b/eşikte uyutuyorsun ki beni
    her gün bir daha gidiyor sevgili
    dudaklarıma kara kilitler asarak...
    kuş tüyü yastığıma ayazlar bırakarak
    gidiyor işte
    körpecik yüreğimi
    köhne bir yalnızlığın küf tutmuş koynuna bırakarak...


    çok güzeldi canım ellerine sağlık
#14.07.2011 23:26 0 0 0
  • eyvallah saolasınız arkadaşlar
#15.07.2011 07:30 0 0 0
#28.08.2011 22:34 0 0 0