Deron Williams İlk Kez Beşiktaş Forması Giydi

Son güncelleme: 05.08.2011 18:09
  • Deron Williams - Deron Williams Beşiktaş Basket - Deron Williams Beşiktaş Forması


    Amerika Birleşik Devletleri'nde Başkanımız Yıldırım Demirören ile buluşan dünyaca ünlü NBA patentli basketbolcumuz Deron Williams, siyah-beyaz formamızı ilk kez giydi.

    2011-2012 Beko Basketbol Ligi'nde Beşiktaş formasıyla Türk basketbolseverlerin karşısına çıkacak olan Deron Williams, Başkanımız Yıldırım Demirören ve Amatör Şubelerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Şeref Yalçın ile bir araya geldi.


    Amerika Birleşik Devletleri'nde yapılan görüşmede Williams, siyah-beyaz formamızı ilk kez giyerek poz verdi.
    İnternet sitemize konuşan dünyaca ünlü basketbolcumuz, "Çok mutluyum. İstanbul'a gelip Beşiktaş formasıyla taraftarlarla buluşmayı ve maça çıkmayı heyecanla bekliyorum. Eylül ayının başında İstanbul'da olacağım" diye konuştu.


    noimage
#05.08.2011 18:09 0 0 0