NarCicegi

Son güncelleme: 30.05.2021 20:15
  • #################################################### #######################██████####################### ##################████████████████################## ##############███████████████████████############### ###########██████████████████████████████########### #########██████████████████████████████████######### #######██████████████████████████████████████####### ######█████████████##############█████████████###### #####██████████######################██████████##### ####█████████##########################█████████#### ###████████##############################████████### ###███████################################███████### ###██████##################################██████### ###██████##################################██████### ####█████##################################█████#### #####████##################################████##### ######███##################################███###### #######███################################███####### ########███##############################███######## ##########██############################██########## ############█##########################█############ #############█########################█############# #################################################### #########################██######################### ########################████######################## #######################█████######################## ######################████████###################### ##############████████████████████████############## #################██████████████████################# ####################████████████#################### ###################██████##██████################### ##################████########████################## #################██##############██################# ###################################################




    1. BaSki

    2. BaSki

    3. BaSki

    4. BaSki

    5. BaSki

    ii seyirLer.. Ayh yani okumaLar :D




    NarCicegi Deyince



    BitaneCigim hayal'imden
#17.09.2006 09:56 1 0 0
  • Güzel bi sayfa.. Hoş renkler var.. Zamanla daha ii olcağından eminim.. .
#17.09.2006 10:49 0 0 0
  • Aç Tabii Kişisel Sayfa Sen Açmıyacanda Kim Açacak

    Güzell Olmuşş Ellerine Saglık

    İleride Daha Bi Şenlenecek Gibime Geliyor Sayfan..
#17.09.2006 10:59 0 0 0
  • sayfan guzel olmu$ karde$im

    avustralya'nin neresinde oturuyorsun bizim head'te ordan
#17.09.2006 12:51 0 0 0
  • you are not alone there are pplz from aus here,

    sayfan biraz basit olmus bence, daha iyi yapacagindan eminim.

    senin yerinde olmak isterdim brisbane da yasamak vardi simdi, gece gunduz deniz. gel keyfim gel
#17.09.2006 17:44 0 0 0
  • iyi ki qetirmi$ keMaL amCan Seni ßuraya yani payLa$str'ye sende ßuraya..

    ßaßam anLatmi$ti qerCi ama azCok tanimi$ oLduk senide,

    Miss Göreme; ßak kIs ßi hem$o daha cIkti sana hehe

    Emeqine SaqLik CanIm 2. ßaSkiyi ßekLiyoruz..
#17.09.2006 17:59 0 0 0
  • Evet bende seni paylastr den taniyorum, orada oldukca aktif bir arkadasimizsin, eger kabul edersen orada kemal abimin yaninda sana moderatörlük teklif ediyorum
#18.09.2006 00:08 0 0 0
  • maxjenke_56- T$k ederim, ilerde in$allah daha iyi olacak.

    "By_UGURCAN"- Sanada T$k ederim. Ilerde evet $enlendirmeyi du$unuyorum.

    kv_1903- T$kler. Ben Brisbane'dan. Yanli$ hatirlamiyosam galiba Head arkada$miz Melbourne'den. Yani bana bayaga uzak.

    head- Im glad Im not alone here. Bencede basit oldu ama acele ile yapmak zorundaydim dedigim gibi in$allah ilerde daha iyi olcak, tabi eger zamanim olursa. Brisbane cok guzel ya. Hic geldinmi tatile?

    Ay Yüzlüm- Evet dimi iyikide getirmi$. Yoksa senin gibi tatli bi kizla nasil tani$caktim dimi Miss Goreme korkma bende varim. Yani Ay_Yuzlum'un dedigi gibi bi Hem$o daha var burda.

    LEVIS-501- Du$unmem lazim $aka tabi. Siz teklif edersinizde ben kabul etmem mi? Cok T$k ederim. Valla duygulandim $imdi :) Vay be ben $imdi Moderator mu olcam?? Zaten Kemal amcanin sitesinde Super Moderatorum Yani az cok biliyorum. Tekrar T$k ederim. Saolun.
#18.09.2006 01:17 0 0 0
  • Kisa ve oz biyografi olmu$. Daha'da guzel olacagindan eminim

    Hayatta ba$arilar arkada$im

    Haa bu arada bende senin oldugun ulkedenim :D
#18.09.2006 03:02 0 0 0


  • Yaa karde$im sizede yaranmiyo haa. Kisa ve oz yapmamin sebebi siz fazla okumayinda gozleriniz agrimasin diye kisa yaptim. $aka $aka. Evet dahada guzel olcak insallah Kisa olmasinin sebebi zamanim yoktu o yuzden. Ama zamanim olunca soz uzatcam

    T$k ederim sanada hayatta ba$arilar

    Sendemi Avustralyadansin?? Neresinden sormasi ayip??
#18.09.2006 07:41 0 0 0
  • "~N@rcicegi~"
    Brisbane cok guzel ya. Hic geldinmi tatile?


    Nerde oyle sans
#18.09.2006 09:05 0 0 0
  • Sayfan guzel oLmus ama yanlıs secım yapmıssın!
#18.09.2006 10:47 0 0 0
  • "The Most Liveable City" olan $ehir varya i$te o
#18.09.2006 11:41 0 0 0
  • çok hoş ve eglenceli bir sayfa olmuşş ellerine sağlık canım
#18.09.2006 15:28 0 0 0
  • head- In$allah ilerde gelirsin, gorursun. Cok guzel burasi ama i$te insanin kendi memleketi gibisi yok demi ama.

    ultrA_Pisİ_KopaT- Pardon anlamadim hangi konuda yanli$ secim yapmi$im?? Tuttugum takim hakkindami??

    MuHaMMeD_VaDiSi- Hanigisi oluyo o? Sydney mi?? Attim belki tutar.

    ozlems_o- T$k ederim. zaman ayiripta okudugun icin saol.
#19.09.2006 06:31 0 0 0
  • Evet Pisi Kopat tuttugun takimdan bahsediyor bende Melbourne'dan
#19.09.2006 19:03 0 0 0
  • ben okurken hic SIKilmadim.bilakis cok keyif alarak okudum
    ama birazdaha harfler kücük olsaydi ekranin icine girme ihtimalim vardi yanee :D

    alinti yaptigim kisima cok güldüm yaw, harika siralama.bunun devaminida ögrenmek isterdim



    Ben Main-Board'u Paylastr sayesinde, Paylastr'yi Kemal amca sayesinde, Kemal amcayi Kemal amcanin sitesi sayesinde ve son olaraktan Kemal amcanin sitesini bi arkadas sayesinde buldum. Arkadaşi ne sayede buldum onu hic sormayin uzun hikaye. Neerrdeennn nereye dimi. Benimde gezmedigim yer kalmamiş maşallah.
#21.09.2006 09:58 0 0 0
  • sayfan güzel olmuş kendinden bahsetigin için teşekkurler seni az cok tanıdık
#21.09.2006 10:39 0 0 0
  • MuHaMMeD_VaDiSi- Hmmmm demek sende Melbourneden. Ama oranin "The Most Liveable City" oldugunu bilmiyodum, senin sayende ogrenmis oldum :)


    sari_menekse- SIkIlmadigina sevindim. Ekranin icine girseydin belki buraya dogru gelirdin hah fena olmazdi :)


    necip- T$K ederim. Okudugun icin saol.
#21.09.2006 12:06 0 0 0