Gitme Sonbahar Oluyorum

Son güncelleme: 31.10.2008 21:53
  • yüregine saglik..tesekkürler arkadasim
#17.11.2006 18:12 0 0 0
  • çok keyıf aldım teşekkürler paylaşım için
#18.11.2006 17:14 0 0 0
  • incecikti
    gül dalıydı
    dokunsam kırılacaktı
    dokunmadım
    kurudu
    bu kaçınçı sonbahar yüreğimizdeki bilinmez ama dilerim artık baharlar uzun sürsün ..
    herzamanki gibisin diyecek lafım yok süpersin cnm.
#25.11.2006 16:55 0 0 0
  • Gerçekten harika bir paylaşım

    İlk aldığımdan daha fazla zevk alarak şiir okudum müziği dinledim

    Görmeyenlere hatırlatmakta fayda var.

#21.04.2007 18:26 0 0 0
  • TEŞEKKÜRLER
#21.04.2007 23:40 0 0 0
  • ellerinize sağlık ...
#22.04.2007 09:28 0 0 0
  • yureğine sağlık duygulanmamak imkansız harıka olmuş.
#24.04.2007 00:06 0 0 0
  • çok etkilendim yüreğine sağlık
#24.04.2007 10:09 0 0 0
  • muzik şiir alıp goturuyor ınsanı yureğine sağlık.
#24.04.2007 18:05 0 0 0
  • çok güzel gerçekten paylaşım için tşk gelecek ayda dinletim var bu şiiri orda okuyacağim arkada çalan fon harika tam bütünleşmişler ama bu müziği nerde bulabilirm onu bilmiyorum yardm *!
#18.10.2008 21:16 0 0 0
  • Yüreğine sağlık
#31.10.2008 21:33 0 0 0
  • gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç


    süperdi,teşekkürler paylaşım için
#31.10.2008 21:53 0 0 0