Gidiyorum Ey Sevgili

Son güncelleme: 08.09.2012 11:27
  • GİDİYORUM EY SEVGİLİ




    noimage


    noimage


    noimage


    Gidiyorum ey sevgili !!
    Aşkımla çaresizliğimin pençesinde gidiyorum
    Yüreğimi sana armağan ediyorum giderken
    Bu yüreğe çok ihtiyacın olacak
    Çünkü seni bu yürek kadar kimse sevmeyecek
    Bilmem duygular senin için önemli mi?
    Soyuttur sevgi oysa somuttur gözle görülenler
    Sevgim somut kadar değerli mi?
    Sevgimi gözlerimde görmedin mi?




    noimage



    noimage




    noimage



    Gitmek zor gelecek ikimize de
    Varlığım gözünün önünden gitmeyecek
    Sözlerim aklından silinmeyecek
    Gözlerin gözlerimi hep gizleyecek
    Bense seni yine özleyeceğim
    Sen başka kolları sararken
    Eminim sana acı vermeyecek
    Kelebek ömrü misali hüznün uçup gidecek
    Üç gün ağlayacak gözlerin
    Sonra bir başkasına gülecek




    noimage



    noimage




    noimage



    Sen hiç benim kadar sevmedin ki
    Yüreğinde sızı yaşamadın ki
    İzole edemedin ki olası aşklardan
    Devasa yüreğimi herkeste var sandın
    Vazgeçilmezim demedin ki
    Ya sen ya hiç demedin ki
    Oysa ben!!
    Acıyan yanlarımı sevginle sarmaladım
    Ağladım gözlerinin içine bakarak
    Sustun ve ben seni anlamaya çalıştım
    Oysa ağlayan gözlerim değil yüreğimdi
    Duydun mu sesini hissettin mi ?




    noimage



    noimage




    noimage



    Sen hiç sevmedin mi?
    Yaşadın mı gurbetleri hasretleri?
    Bir yudum sevginin önemini
    Sevgi dolu bir sözün sihrini
    Her şarkıda sızladı mı yüreğin
    Kaybetme korkusu yaşadın mı?
    Onsuz ne yaparım dedin mi?
    Yoksa o veya bir başkası deyip avuttun mu kendini
    Dinledin mi şarkılarda yaşadın mı özlemimi
    Yoksa üzülmeyeyim boş ver deyip kapattın mı sesini
    Sözlerinle sarmaladın mı yüreğimi
    Her içtenliğinle hayat vereceğini anlamadın mı?
    Çok uzaklarda gülerken içten her kahkahada
    O ne halde diye düşündün mü?
    Şimdi ne haldeyim bildin mi?
    Yoksa tadını çıkarmak gerek diye boş mu verdin




    noimage



    noimage




    noimage



    Bil ey sevgili !!
    Seni severken hiç acı çekmedim
    Sevginin verdiği huzur her daim içimdeydi
    Hayata tutundum bir yudum sevginle
    Beklentim olmadı senden sevginden başka
    Hiç bir şey üzmedi beni
    Seni düşündükçe nefes aldım
    Seninle ağladım seninle güldüm
    İçtenlikle yürekten canım demeni bekledim
    Sözler de çok önemliydi
    Senden bekledim bir başkasından değil
    Kimse umurumda değildi
    Gözlerim sadece seni gördü
    Bir başkası asla hayallerime girmedi girmeyecek de




    noimage



    noimage




    noimage



    Gidiyorum ey sevgili !!
    Gitmeyi hiç istemedim ki
    Gitmek zorundayım çok yoruldum
    Ağrılar içinde yaşamaktan yoruldum
    Benim için üzülme sakın
    Sev benden sonra sev!!
    Seveceksen daha fazla seveni sev
    Benden daha çok değeni sev
    Aşkların yalan olduğu bu devirde sev
    Yüreği benim kadar geniş olsun dikkat et



    Gidiyorum seni sana bırakıyorum ey sevgili
    Ben sana doymadım ki......




    noimage



    noimage
#27.08.2011 07:27 0 0 0
  • eline saglık emre
    şiir güzel
    sunum için tşk
#27.08.2011 07:31 0 0 0
  • ben teşekkür ederim fatih güzel yorumun için:)
#27.08.2011 07:32 0 0 0
  • ellerine sağlık
#27.08.2011 09:24 0 0 0
  • teşekkürler narissa su:)
#27.08.2011 10:03 0 0 0
  • Süper olmuş resimler fln şiirde öle çok güzeldi ellerine emeğine sağlık arkadaşım
#27.08.2011 20:18 0 0 0
  • ben teşekkür ederim:)
#28.08.2011 01:48 0 0 0
  • güzel paylaşım..
#28.08.2011 14:02 0 0 0
  • teşekkürler cins:)
#25.05.2012 17:48 0 0 0
  • unutmuşum güzelmiş
#08.09.2012 11:27 0 0 0