Komutanın kıcı!

Son güncelleme: 05.12.2007 21:38
  • 51. piyade alayında yuzbaşı jack diye bir subay varmış. Bu alayda bütün herkes bu yzb'dan illallah demiş. Çünkü her girdiği iddiayı kazanıyormuş. Alay komutanı sonunda dayanamayıp yzb. jackin tayini ni çıkarmayı başarmış. Ve bizim yzb. 61. piyade alayına tayini çıkmış. 51. piyade alay komutanı, 61. piyade alay komutanına telefon ederek yüzbaşı için 'aman bu adama dikkat edin sakın kimseyle iddiaya girmesin. Aka kara der iddiayi yinede kazanır' diye uyarıda bulunmuş.
    61. piyade alay komutanı olurmu canım öyle şey diyip telefonu kapatmış. Neyse bizim yzb. 61. piyade alayına gelmiş ve alay komutanın karşına geçerek komutanım ben geldim' demiş. Alay komutanı:
    - Sen misin şu meşhur yzb. jack derken, yzb. alay komutanına
    - a a komutanım beni hatırladınız mı, demiş
    - hayır hatırlamadım
    - olurmu komutanım vietnam savaşında beraber mevzide idik siz o zaman yarbaydınız bende daha teğmendim.
    - yok canım ben o savaşa katılmadım
    - aa komutanım ben adım gibi hatırlıyorum sizin kıçınıza şaraplen parçası gelmişti. Kesin onun yara izide kalmıştır.
    - olurmu canım sen manyakmısın ben ne o savaşa katıldım ne de kıçımda şaraplen yarası var.
    - komutanım 100$ iddiasina girerim ki sizin kıçınızda şaraplen yarası var demiş ve 100$ iddiasına girilmiş. Alay komutanı indirmiş pantalonu ve yaranın olmadığını göstermiş. yzb:
    - ah komutanım çok özür dilerim. yanılmışım buyurun 100$ ınızı demış ve 100$ i vermiş.
    61. piyade alay komutanı sevine sevine 51. piyade alay komutanını telefonla arayarak
    - he he bu muydu her iddiayı kazanan adam.
    - ne oldu ki
    - iddiaya girdim ve kazandım
    - sakin ona kıçımı gösterdim deme!
    - nereden anladın kıçımı gösterdiğimi
    - ulan senin allah belanı versin allah seni kahretsin o adam senin kıçını görmek için bütün alayla iddiaya girmişt
#11.08.2004 14:29 0 0 0
  • Mükemmel bi fıkra. Müthiş. Devamını bekliyorum.

#11.08.2004 17:30 0 0 0


  • MUHTEŞEM
#11.08.2004 17:36 0 0 0
  • Bu fıkraların hatta movielerin devamı olacak hatta hiç susmayacak......

#12.08.2004 19:59 0 0 0
  • harika :alkis: :alkis:
#13.08.2004 13:08 0 0 0
#21.08.2004 09:38 0 0 0
  • Ellerine saglik!!
#22.08.2004 01:22 0 0 0
  • Ellerine sağlık hadi durma kutla bu zafer senin....

#22.08.2004 14:13 0 0 0
#01.05.2005 21:33 0 0 0
  • güzel fikra
#02.05.2005 04:00 0 0 0
  • Ellerine Sağlık...
#11.11.2005 08:25 0 0 0
  • teşekkürler
#13.11.2005 18:25 0 0 0
  • Ellerine salık
#14.11.2005 06:07 0 0 0
  • saol güzelmis
#14.11.2005 20:01 0 0 0
  • ellerine sağlık
#05.12.2007 21:38 0 0 0