Deli Gönlüm

Son güncelleme: 03.10.2011 21:03
  • noimage

    Usulca sokul yanıma,
    Karış hadi şu deli akan kanıma,
    Bırak zirve yapsın bizde bu sevda,
    Aşkı gösteriyor kalp denen pusula.

    noimage


    Bir sana bir bana gülmedi bu hayat,
    Aç ellerini mevlaya,dualarında sevda uykusuna yat.
    Unut artık yalnızlığı,kör kuyulara at,
    Korkma hadi,yüreğini benim için kanat.

    noimage


    Gönlüm gönlüm,benim deli gönlüm,
    Yar senin için yangınlara daldım.
    Serseri değilim amma sevseri oldum,
    Yüreğimin yakışığını sende buldum.

    M.K.(OPARETÖR)[main-arkaplan-muzik]314[/main-arkaplan-muzik]
#23.09.2011 21:53 0 0 0
  • Değerli Arkadaşım;
    Emeklerinize sağlık, çok güzel
    (hele müzik)
    Paylaşım için candan teşekkürler

    Kalp atışlarınızın pusulasında;
    hangi yönde olursa olsun, yönünüz
    sonunda "sevdadan" geçer...

    noimage
#23.09.2011 22:09 0 0 0
  • Dilara,değerli arkadaşım bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim,hisseden yüreğinize-bu güzel yorumu yazan ellerinize sağlık.
#23.09.2011 22:13 0 0 0
  • emeğinevede o güzelyüreğinesağlık
#24.09.2011 09:34 0 0 0
  • Güzelllllllllllll....harkasın Abim...kalamine...duygularına...
    Güzel yüregine sağlıklar dilerim...vallah çok güzel...güzel muzik seçmişsin...
    Teşekkürler kalb gönülden canım..Abim...
#24.09.2011 09:53 0 0 0
  • mis gibi aşk kokuor sayfan dostum girer girmez kıpır kıpır oldu içim mutluluk akmış satırlardan cok beğendim kalemine sağlık....


    noimage
#24.09.2011 10:21 0 0 0
  • Musaca değerli arkadaşım sağolasın güzel dileklerin için,okuyan gözlerine sağlık arkadaşım.

    Ablamm evet müzik çok güzel oldu ve ayrı bir renk kattı paylaşımıma.Güzel dileklerin için teşekkür ederim Ablamm,o güzel kalbine sağlık Ablamm,okuyan gözlerinin nuru herdaim sevgiyle parlasın.

    Can arkadaşım sağolasın renk katmışsın paylaşımıma.Bu şiiri yazarken kulağıma bir melodi çalındı,oysa ne radyo açıktı nede televizyon vardı ama çalındı işte,bendeki kaçıklıkla birleşince bu şiir çıktı ortaya :).Okuyan gözlerine-yorum yazan ellerine sağlık can arkadaşım.
#24.09.2011 20:41 0 0 0
  • harika ellerine sağlık paylaştığın için
#24.09.2011 22:23 0 0 0
  • Operatör arkadaşım teşekkür ederim güzel paylaşımınız için
#25.09.2011 00:05 0 0 0
  • emeğine yüreğine sağlık arkadaşım.. çok güzel olmuş
#25.09.2011 12:47 0 0 0
  • arkadaşım tebrikler..şiirde müzikte süper..ama müziğe bayıldım ..
#25.09.2011 15:50 0 0 0
  • Cok guzel bir paylasim emeklerinize saglik
#25.09.2011 18:29 0 0 0
  • Oparetör ellerine sağlık değerli bir sunum. Teşekkürler
#25.09.2011 22:24 0 0 0
  • Lena mayer saygıdeğer arkadaşım okuyan gözlerinize sağlık,yorum yazan elleriniz dert görmesin.

    Sempati42 saygıdeğer arkadaşım ben teşekkür ederim okuduğunuz ve yorum yazdığınız için.

    Cin_S saygıdeğer arkadaşım beğenen yüreğinize sağlık,yorumunuz için teşekkür ederim.

    K-A-D-E-M-E değerli arkadaşım senin gibi bir ustadan bu beğeni yorumlarını duymak çok güzel,beğenen yüreğine-yorum yazan ellerine sağlık.

    Nerqish saygıdeğer arkadaşım teşekkür ederim güzel yorumunuz için,hisseden ve beğenen yüreğinize sağlık.

    Refik değerli arkadaşım;değerli olan sizlerin bu güzel yorumlarıdır,yorum yazan ellerinize-hisseden ve beğenen yüreğinize sağlık.
#26.09.2011 21:29 0 0 0
  • Aşk; halin demidir!

    Paylaşan yüreğinize sağlık harikaydı..
#02.10.2011 23:16 0 0 0
  • arkadasim butun paylasimlarin birbirinden guzeller... Buda o guzellerin icinde bulunan bir paylasim... ellerine yuregine saglik... :)
#03.10.2011 13:29 0 0 0
  • SILA değerli arkadaşım duygu bir fırtınadır ve düştüğü yürekte bir iz bırakır gerçek olmasada :).Okuyan gözlerinize-yorum yazan ellerinize sağlık.

    ORqaniq_Seqer saygıdeğer arkadaşım sizinde hisseden yüreğinize sağlıklar olsun,beğenileriniz ve güzel yorumlarınızla beni onurlandırıyorsunuz.
#03.10.2011 21:03 0 0 0