Ayrılık Kim İçin Zor?

Son güncelleme: 08.11.2006 01:57
  • noimage

    Vedalar zordur
    Ayrılıklar içinden söküp atar bir şeyleri,
    Adını koyamadığın acılar yükler omzuna
    Giden için mi zor?
    Kalan için mi?
    Cevapsız bir sorudur asırlardır
    Biz insanoğlu
    Çareyi buluyoruz da her şeye
    Kalbimizin derinlerine dokunamıyoruz bir
    Ayrılık acısının en yoğun olduğu yere
    Bilen varsa söylesin
    Çare varsa göstersin
    Giden için mi zor?
    Kalan için mi?

    noimage


    Duygu TUNCEL
#26.10.2006 14:31 0 0 0
  • özlem arkadaşım ellerine sağlık gerçekten çok dogru
    Giden için mi zor?
    Kalan için mi?
    :(
#26.10.2006 15:39 0 0 0
  • tesekkurler ozlem
#26.10.2006 15:40 0 0 0
  • yerine göre değişir herhalde...
    kimi zaman gidene kimi zaman kalana zordur
#26.10.2006 19:52 0 0 0
  • Tesekkürler paylasimin icin
#26.10.2006 21:53 0 0 0
  • çok güzel bi paylaşım dostum...

    bence kalan için daha zor..giden gitmiştir...

    kalan bütün hatıraları,bütün herşeyi ile birlikte olur sürekli..

#26.10.2006 22:47 0 0 0
  • Bence Kalan icin Daha Zor

    Paylasim icin tskler Ozlem
#27.10.2006 13:02 0 0 0
  • VAlla En iyisi ikisinin ortasi ne qidecen ne kalacan Paylasim icin Tesekkürler Özlems
#27.10.2006 21:01 0 0 0
  • teşekkürler özlemciğim ellerine saglık
#27.10.2006 23:03 0 0 0
  • canım ya çok güzel bir paylaşımdı eline sağlık
#28.10.2006 08:55 0 0 0
  • teşekkürler

    bence de kalan için daha zor ayrılık
#28.10.2006 11:13 0 0 0
  • ßence de kalan için daha zor...

#28.10.2006 18:40 0 0 0
  • ellerine saglık...
#29.10.2006 23:14 0 0 0
  • Ellerine sağlık özlem, süper.
#30.10.2006 09:34 0 0 0
  • yüreğine sağlık..
#30.10.2006 11:43 0 0 0
  • eline sağlık
#31.10.2006 00:26 0 0 0
  • ayrılık giden için de kalan için de zor dur
    giden gidiyor ya da gidilmesi gerekenden gidiyor insan..istemese de
    Ellerine sağlık özlem

#06.11.2006 09:12 0 0 0
  • Giden için mi zor?
    Kalan için mi?
    Gerçekten de kalan için zor bence de .ne de olsa giden gitmiştir.ama kalan yaşadıkalrı tüm hatıralarıyla kalmak zorundadır.
    Kimsenin gitmemesi dileğiyle
#06.11.2006 09:15 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • her ikisi icinde cok zor

    kim bilir giden neden gitti

    özlemcim paylasimin icin tesekkürler
#07.11.2006 21:33 0 0 0