Vedalar zordur
Ayrılıklar içinden söküp atar bir şeyleri,
Adını koyamadığın acılar yükler omzuna
Giden için mi zor?
Kalan için mi?
Cevapsız bir sorudur asırlardır
Biz insanoğlu
Çareyi buluyoruz da her şeye
Kalbimizin derinlerine dokunamıyoruz bir
Ayrılık acısının en yoğun olduğu yere
Bilen varsa söylesin
Çare varsa göstersin
Giden için mi zor?
Kalan için mi?
Giden için mi zor?
Kalan için mi?
Gerçekten de kalan için zor bence de .ne de olsa giden gitmiştir.ama kalan yaşadıkalrı tüm hatıralarıyla kalmak zorundadır.
Kimsenin gitmemesi dileğiyle