bir daha gelbilseydim

Son güncelleme: 11.08.2004 20:04

  • Eğer yeniden başlayabilseydim yaşama,
    İkincisinde daha çok hata yapardım.
    Kusursuz olmaya çalışmaz, sırtüstü yatardım.
    Neşeli olurdum, ilkinde olmadığım kadar.
    Çok az şeyi ciddiyetle yapardım.
    Temizlik sorun olmazdı aslında,
    Daha çok riske girerdim,
    Daha fazla seyahat ederdim,
    Daha çok güneş doğuşunu izler,
#11.08.2004 20:04 0 0 0