Kardesim gerçekten çok ama çok kizginim, 0-0 berabere kaldik diye degil.
Bu turlu sonuclar vardir futbolda, Ama bu futbol.. bu ilk 11 seçenegi.. böyle olmamasi lazim.
ED1 kardeşim evet bende kızgınım.. sana hak veriyorum ama unutma biz şampiyonlugu kaybettiğimiz macta bile yuh cekmedik.. cünkü biz FENERBAHÇELİYDİK ve hala da öyleyiz.. bizler bi önceki sene bizi şampiyon yapan teknik direktörün boğazına sarılıp, İSTİFA diyecek kadar, gecen yıl büyük başkan denilen insanlara 80.000 kişi topluca YÖNETİM İSTİFA diyecek kadar kücülmemeliyiz...
benim belirtmek istediğim bu... biz FENERBAHÇELİYİZ... biz başkası değiliz.. bizim farkımız var...
Fenerbahçe Kulübü, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün ölümünün 68. yıl dönümü nedeniyle Denizli'deki 10 Kasım Atatürk'ü anma törenlerine çelenk gönderdi. Denizli Cumhuriyet Başsavcısı Selami Hatipoğlu, Adalet Komisyonu Başkanı Tahsin Durmuşoğlu ve Denizli Barosu Başkanı Adil Demir, çelenkin önünde hatıra fotoğrafı çektirdiler.
Denizlispor-Fenerbahçe maçı öncesi, geçen sezon oynanan ve Fenerbahçe'yi şampiyonluktan eden karşılaşma sık sık hatırlatıldı. Ancak, maç öncesi 2 takım taraftarları arasında her hangi bir gerginlik yaşanmadı. Bu maç için Denizli'ye gelen sarı-lacivertli taraftarlar, kent girişindeki arama noktalarında durduruldu. Otobüsler ve taraftarlar arandıktan sonra polis ekibi gözetiminde Atatürk Stadı'na getirildiler.
Maçta 750 polis, 100 jandarma ve 100 özel güvenlikçi görev yaptı. Stada girecek kişiler, üst araması yapılarak içeriye alındı.
Maç biletleri sabah saat 10.00'dan itibaren satışa sunuldu. Denizlispor Kulübü, sahte bileti önlemek için hologramlı biletler bastırdı.
Fenerbahçe'de Alex ve Edu, Denizlispor karşılaşmasına 3'er sarı kartla çıktılar.
Zico, son haftaların formda ismi Deivid'e ilk 11'de yer verdi. Kezman ise yedek kaldı. Ümit Özat ve Aurelio'da yedek soyundu.
Zafer Katrancı Spor Tesisleri'nde oynanan PAF takımlar maçını Fenerbahçe 1-0 kazandı.
Yanlış ve adaletsiz 11
hırs gibi kavramların olmadığı, yüreklerin ortaya konmadığı, tek sarı kartın bile çıkmadığı mücadeleden yoksun bi maç
Kulübede oturan formayı hakeden yıldızlar
BU sonuç aşırı normal değilmi
Ben çok sevindim dünkü sonuca çünkü 1 puanı bile haketmedik