Maç Sonucu: Denizlispor: 0 FENERBAHÇEMİZ: 0

Son güncelleme: 13.11.2006 10:50
ED1 ED1 foto
  • @Okanoo

    Kardesim gerçekten çok ama çok kizginim, 0-0 berabere kaldik diye degil.
    Bu turlu sonuclar vardir futbolda, Ama bu futbol.. bu ilk 11 seçenegi.. böyle olmamasi lazim.
#10.11.2006 22:19 0 0 0
  • ED1 kardeşim evet bende kızgınım.. sana hak veriyorum ama unutma biz şampiyonlugu kaybettiğimiz macta bile yuh cekmedik.. cünkü biz FENERBAHÇELİYDİK ve hala da öyleyiz.. bizler bi önceki sene bizi şampiyon yapan teknik direktörün boğazına sarılıp, İSTİFA diyecek kadar, gecen yıl büyük başkan denilen insanlara 80.000 kişi topluca YÖNETİM İSTİFA diyecek kadar kücülmemeliyiz...

    benim belirtmek istediğim bu... biz FENERBAHÇELİYİZ... biz başkası değiliz.. bizim farkımız var...
#10.11.2006 22:24 0 0 0
  • Maça Doğru: Denizlispor-FENERBAHÇEMİZ ... konu başlığı altında maç sonucu olabilceğini tahmin edemedim.Puan kaybına üzüntümden olsa gerek.
#10.11.2006 22:32 0 0 0
  • neyse yönetici arkadaşlar gelsinde gönderirler yerine.. bundan sonra daha dikkatli olalım...
#10.11.2006 22:35 0 0 0
  • kaldirayimmi konuyu karantinaya
#10.11.2006 23:58 0 0 0
  • oof off..
#10.11.2006 23:59 0 0 0
  • bu beraberlik hiç hoş olmadı yaw.. neyse buda geçer...

    ED1 arkadaşım sana katılyorum... haklsıın...

    okan başkan sanada katılıyorum sende haklısın ewet bizim farkımız var...

    ama umarım en kısa sürede güzel bir seri yakalr ve kalıcı oluruz...
#11.11.2006 00:08 0 0 0
  • durduğun kabahat dicem ama yetkin var mı burada
#11.11.2006 01:00 0 0 0
  • gececk gececek... eski kötü günlern gectiği gibi bu da gececek
#11.11.2006 01:04 0 0 0
  • Konular birlestirildi...

    Maca Tek Comment Bu Tümer den bisi cikmadi yaptigi hersey hata baska Yorum yok
#11.11.2006 01:18 0 0 0
  • okan başkan bilmiyorum valla...

    ama bildiğim siz bu işi iyi yaparsınız, şuan yaptığınız gibi:)))
#11.11.2006 01:30 0 0 0
  • derbi haftalarına girdik cok şükür.. biraz puan farkını acalım ama değil mi
#11.11.2006 10:27 0 0 0
  • Maçtan notlar

    Fenerbahçe Kulübü, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün ölümünün 68. yıl dönümü nedeniyle Denizli'deki 10 Kasım Atatürk'ü anma törenlerine çelenk gönderdi. Denizli Cumhuriyet Başsavcısı Selami Hatipoğlu, Adalet Komisyonu Başkanı Tahsin Durmuşoğlu ve Denizli Barosu Başkanı Adil Demir, çelenkin önünde hatıra fotoğrafı çektirdiler.

    Denizlispor-Fenerbahçe maçı öncesi, geçen sezon oynanan ve Fenerbahçe'yi şampiyonluktan eden karşılaşma sık sık hatırlatıldı. Ancak, maç öncesi 2 takım taraftarları arasında her hangi bir gerginlik yaşanmadı. Bu maç için Denizli'ye gelen sarı-lacivertli taraftarlar, kent girişindeki arama noktalarında durduruldu. Otobüsler ve taraftarlar arandıktan sonra polis ekibi gözetiminde Atatürk Stadı'na getirildiler.

    Maçta 750 polis, 100 jandarma ve 100 özel güvenlikçi görev yaptı. Stada girecek kişiler, üst araması yapılarak içeriye alındı.

    Maç biletleri sabah saat 10.00'dan itibaren satışa sunuldu. Denizlispor Kulübü, sahte bileti önlemek için hologramlı biletler bastırdı.

    Fenerbahçe'de Alex ve Edu, Denizlispor karşılaşmasına 3'er sarı kartla çıktılar.
    Zico, son haftaların formda ismi Deivid'e ilk 11'de yer verdi. Kezman ise yedek kaldı. Ümit Özat ve Aurelio'da yedek soyundu.

    Zafer Katrancı Spor Tesisleri'nde oynanan PAF takımlar maçını Fenerbahçe 1-0 kazandı.
#11.11.2006 10:29 0 0 0
  • bu topic beni sinir etti yazmicam buraya bi daha
#11.11.2006 10:54 0 0 0
  • o zaman at karantinaya kitle topici özlem
#11.11.2006 11:00 0 0 0
ED1 ED1 foto
  • Bence biz 2 puan kayip etmedik Denizlide, 1 puan kazandik.
#11.11.2006 11:39 0 0 0
  • olsn diğer maçalrda telafi ederiz
#11.11.2006 11:47 0 0 0
  • Yanlış ve adaletsiz 11
    hırs gibi kavramların olmadığı, yüreklerin ortaya konmadığı, tek sarı kartın bile çıkmadığı mücadeleden yoksun bi maç
    Kulübede oturan formayı hakeden yıldızlar

    BU sonuç aşırı normal değilmi
    Ben çok sevindim dünkü sonuca çünkü 1 puanı bile haketmedik
#11.11.2006 12:11 0 0 0
  • nerde bu fenerliler yaffs
#11.11.2006 16:11 0 0 0