rengini dünyaya ilk defa sunan
adsız bir çiçek gibi parlıyorsa gözlerim
sevgilim
bana "sen bir şairsin" dediği zaman
yalnız sana yazıyorum bu şiiri
istersen bir şiir gibi okuma
çünkü her yıl yeniden yazacağım onu
soğuklar başlayınca havalanıp
millerce yol kat ettikten sonra
güneyi tadan bir kuşun sevinciğle
ve yazmış olacağım bir de
her dönemde her çağda
sevdanın kendine özgü diliğle
Paylasimin icin tesekkürler..her zaman dedigim gibi dogru sözün oldugu yerde ve siirin oldugu yerde her zaman varim..emegine yüregine saglik..bu satirlar dedigin gibi bir siire benzemese bile icinde duygu olmasi önemli olan