ADSIZ BİR ÇİÇEK

Son güncelleme: 08.03.2007 14:13
  • ADSIZ BİR ÇİÇEK

    rengini dünyaya ilk defa sunan
    adsız bir çiçek gibi parlıyorsa gözlerim
    sevgilim
    bana "sen bir şairsin" dediği zaman
    yalnız sana yazıyorum bu şiiri
    istersen bir şiir gibi okuma
    çünkü her yıl yeniden yazacağım onu
    soğuklar başlayınca havalanıp
    millerce yol kat ettikten sonra
    güneyi tadan bir kuşun sevinciğle
    ve yazmış olacağım bir de
    her dönemde her çağda
    sevdanın kendine özgü diliğle
#11.11.2006 11:53 0 0 0
  • Paylasimin icin tesekkürler..her zaman dedigim gibi dogru sözün oldugu yerde ve siirin oldugu yerde her zaman varim..emegine yüregine saglik..bu satirlar dedigin gibi bir siire benzemese bile icinde duygu olmasi önemli olan
#11.11.2006 14:22 0 0 0
  • AnLamiyo yoktu Sanki anLami coktu amma...

    Emeqine yüreqine SaqLık
#12.11.2006 09:53 0 0 0
  • bu güzel duyguları bizlerlede paylaştığın için yüreğine sağlık olsun
#12.11.2006 11:42 0 0 0
  • yüreğine sağlık
#12.11.2006 12:16 0 0 0
  • Bu paylasimi 2,kez okudum..
    Ve gercekten cok mukemmel bir duygu eger kendin yazmissan harikasin
    yuregine saglik,
#12.11.2006 20:28 0 0 0
Ice Ice foto
  • Paylasimin icin tesekkürler..
#13.11.2006 12:35 0 0 0
  • AnLamiyo yoktu Sanki anLami coktu amma...

#13.11.2006 14:51 0 0 0
  • Edip Cansever'in çok güzel bir şiiri

    bu güzelliği bizimle paylaştığın için
    eline sağlık arkadaşım

#13.11.2006 15:56 0 0 0
  • Cok hos, cok guzel, eline saglik
#13.11.2006 16:23 0 0 0
  • cok iyi hosuma gıttı
#08.03.2007 13:14 0 0 0
  • Paylasim icin tskler
#08.03.2007 14:13 0 0 0