Tecavüzdeyim yaşım bir buçuk lanetliyorum hepsini

Son güncelleme: 25.11.2007 13:32
  • nasil vicdanlari var bu sarefsizlerin anlamiyorum yaa
    tek dilegim ALLAH'ím hepsini islah etsin
#12.02.2007 12:11 0 0 0
  • pislıik şerefsizlerrr allah belanızı versin minnacık çocuklardan ne istiyosunuz büyükler bitti şimdide çocuklaramı göz koydunuz eyy şerefsizz insanlıktan çıkmışlarr
#29.03.2007 14:19 0 0 0
  • böylelerine insan demeye bin şahit ister allah belasını versin böyle insanların
#01.09.2007 14:58 0 0 0
  • Falla ne diyeceğimi bilemiyorum.Ama bu insanlara insan desem insan deiller.Haywan desem haywanlığada sığmaz yaptıkları.Ne dicem artık bunlara artık iyice afalladım bu konuda.Ama Allah büyüktür wede bunları Cehenneminde altında bulunan ateş bölümüne gönderir inşallah.En büyük cezalarıda Cehennem olsun ne diyebilirimki başka.
#06.09.2007 13:28 0 0 0
  • :(((((( allah belalarini versin yaa:'((
#25.11.2007 13:32 0 0 0