Falla ne diyeceğimi bilemiyorum.Ama bu insanlara insan desem insan deiller.Haywan desem haywanlığada sığmaz yaptıkları.Ne dicem artık bunlara artık iyice afalladım bu konuda.Ama Allah büyüktür wede bunları Cehenneminde altında bulunan ateş bölümüne gönderir inşallah.En büyük cezalarıda Cehennem olsun ne diyebilirimki başka.