Fenerbahçe-Beşiktaş Dostluk Yemeği

Son güncelleme: 22.11.2006 13:18
  • kartal kanadımı
#18.11.2006 19:00 0 0 0
  • evet yaninada kartal sutu
#18.11.2006 19:05 0 0 0
  • yok yok arkadaşlar sizlere kendi speciallerimizden sunacaz.. kanarya yumurtası, kanarya dolma
#18.11.2006 19:52 0 0 0
  • a$ci bensem heppinizi pisirirrim walla..
#18.11.2006 21:22 0 0 0
  • aşçı sen olm mardinli.. bol acılı yemekler yap
#18.11.2006 21:24 0 0 0
  • walla ben her zaamn bol acili yapiyorum zaten acisiz yemek yemiyorum
#18.11.2006 21:30 0 0 0
  • mardinin huyundanmıdır suyundanmıdır nedir.. seni tanıdıgımdan beri bende pek bi acılı yemeye başladım
#18.11.2006 22:01 0 0 0
  • amainn yemek var demek dostluk yemeği de mi bu şimdi

    bende gelim o zaman
#18.11.2006 22:09 0 0 0
  • gel gel özlem... bizbize sohbet ediyoz burada
#18.11.2006 22:21 0 0 0
  • geldim okan geldim arada böle barış ortamları olması lazım deil mi ama
#18.11.2006 23:30 0 0 0
  • okanim ben her konuda aliskanlik yaparim..
#19.11.2006 00:30 0 0 0
  • yemek yiyelim hep beraber dedik ama kimsenn ugradıgı yok.. nası barış sağlayacaz böyle
#19.11.2006 00:39 0 0 0
  • ben gelırımde sınavlarım var onlara calısıyorum macı ızleyebılmem ıcın dersı bıtırmem gerekıyor baskanda derslerle ugrasıyor sanırım baska bır nedenı yok yanı
#19.11.2006 09:12 0 0 0
  • sıkmayın canınızı eems34 kardeşim.. vaktiniz oldugu zaman gelirsinz..
#19.11.2006 09:15 0 0 0
#19.11.2006 09:17 0 0 0
  • gösterişten başak bişe değil
#19.11.2006 10:03 0 0 0
  • Muhalafeti olmayan insanlar başarısızlığa mahkumdur...

    teşekkürler corleoni
#19.11.2006 10:09 0 0 0
  • espırılı arkadaşlar buraya dolmuş ama sevıye düşükmü
#19.11.2006 20:29 0 0 0
#19.11.2006 20:31 0 0 0