O AN

Son güncelleme: 13.08.2004 23:42
  • Bir köşe başında sarhoşsam
    ayakta duramayıp kaldırıma uzanmışsam
    kısık bir sesle ismini sayıklıyorsam
    sensizliği yaşıyorum işte O AN

    Bizim şarkımız çalıyorsa meyhanede
    aynı anda yaşlar akıyorsa gözlerimde
    derdimin çaresini arıyorsam şişelerde
    bilki acı çekiyorum işte O AN

    Gözüm hep uzaklara dalıyorsa
    saçım sakalım birbirine karışmışsa
    bitkinliğimden beni kimse tanımıyorsa
    seni hala seviyorumdur işte O AN

    Göz kapaklarımı kaldıramayıpta kapatmışsam
    azrail yanımda ölüme yaklaşmışsam
    son nefesimde dahi ismini sayıklıyorsam
    ÖLEREK ÖLÜMÜNE YAŞIYORUM HASRETLİĞİNİ İŞTE O AN

    Cebimde bir kağıt işte o vasiyetim
    mezarıma onu seviyorum diye yazın derim
    bunu ona ulaştırın bu son şiirim
    ölümüde yaşıyorum işte O AN
#13.08.2004 23:42 0 0 0