Canlı yayında olanlara bakın

Son güncelleme: 30.11.2006 01:19
  • Canlı yayında olana bakın...
    Aşağıdakiler CANLI yayında yaşanmış...
    Kanal 7'de İbrahim Sadri'nin hazırlayıp sunduğu 'Eşref Saati' programında inanılmaz bir olay yaşandı.
    Eşine ihanet ettiği için terkedilen bir adam stüdyoda konuktu.
    Eşiyle barışmak istiyordu.
    Programın bir de uzman konuğu vardı; Prof. Dr. Oskay Bos.
    Oskay Bos, adamın samimi olmadığını, şıpsevdi olduğunu söyledi.
    Terkedilen adam profesörün bu sözlerine çok sinirlenmişti.
    Aradan yarım saat geçtikten sonra programa bir telefon bağlandı..
    Telefonun öbür ucunda Prof. Dr. Oskay Bos'un eşi Döndü Bos vardı.
    Döndü Bos canlı yayında inanılmaz sözler söylemeye başladı.
    Döndü Bos, "Sen orada ahkam keseceğine önce kendine bak. Benimle hiç ilgilenmiyorsun. 'Köylüyüm' diye beni hor görüyorsun. Millete ders vereceğine aynaya bak." dedi.
    Prof. Dr. Oskay Bos neye uğradığını şaşırmıştı.
    Az önce profesöre çok sinirlenen programın ana konuğuysa bu gelişme üzerine "Sen artık sus ! Senin de ne olduğunu gördük !" dedi.
    Ve koca profesör stüdyoda ağlamaya başladı.
    Eşi telefonda ağzına geleni söylüyor O da "Tamam Döndü'cüğüm burası yeri değil."
    diyordu.
    Nihayetinde telefon bağlantısı rejiden kesildi.
    Bu arada eşi tarafından terkedilen ana konuğun eşi de barışmak için stüdyoya geldiğinde kötü bir sürprizle karşılaştı.
    Az önce eşiyle barışmak istediğini söyleyen adam bu kez "Karım görmeyeli çirkinleşmiş. 4 yılda çok kilo almış. Artık barışmak istemiyorum." diyerek herkesi şaşkına çevirdi.
#26.11.2006 19:04 0 0 0
  • Gerçekten hem komik hemde ağlanılacak bir olay yaşanmış

    Az önce eşiyle barışmak istediğini söyleyen adam bu kez "Karım görmeyeli çirkinleşmiş. 4 yılda çok kilo almış. Artık barışmak istemiyorum." diyerek herkesi şaşkına çevirdi. burası güzeldi. Paylaşım için teşekkürler arkadaşım.
#26.11.2006 19:24 0 0 0
  • ALLAHIMM TAM BİR REZALET
#26.11.2006 21:05 0 0 0
  • komedi , dram, heyecan , gizem

    hepsi var

    üstelik de canlı


#26.11.2006 21:45 0 0 0
  • böylesine de az rastlanır hani,
    kamera şakası gibi birşey olmuş,

    ancak benim şahsi fikrim,eşler ne olursa olsun sorunlarını toplumun gözü önünde ortaya atmamalı,

    her sorunu iki kişi kendi arasında çözmeye çalışmalı çözemiyorsada dostça bay bay demeli,

    prof.un eşihemde oraya danışman olarak gelen eşini toplumun gözü önünde rencide etmiş yerle bir etmiş,kariyer meriyer hak getire,hiç yakıştıramadım bu bayana..
#26.11.2006 22:46 0 0 0
  • burası türkiye
#27.11.2006 17:27 0 0 0
  • Tovbe estagfirllah rezaletin onde gideni yaw
#27.11.2006 18:54 0 0 0
  • alah alah
    enterasan...
#27.11.2006 22:09 0 0 0
  • yuh yani yaaa rezalet
#27.11.2006 23:09 0 0 0
  • Aşk, nefret, ihtiras, entrika,...tam bir türk dizisi konusu
#28.11.2006 00:03 0 0 0
  • walla ii fikir dallas gibi:D
#28.11.2006 14:44 0 0 0
  • ben o profesörün yerinde olsam evire cevire döferdim.gerci bu sekil olmasininda büyük suc payida kendinde. esine zaman ayirmis ayrimamis orasi mechul . zaman zaman hatalar yapilir ama buda baya bi abartili hata.derdin varsa kendi aranizda halledin be yaw , bütün milletin bilmesi gerekmez

    kadinin sesiymis bilmem neymis hepsi toptan rezil !! güya yardim amacli birseyler yapiliyor.yaw herkes problemini kendi arasinda cözsün.herseyin aciga verilmesi iyi oldugunu düsünürken dahada kötüye variyor .birseylerin gizlide saklida kalmasi lazimki etrafa sicramamasi icin.
#29.11.2006 02:13 0 0 0
  • menekşecim sana katılıyorum özel hayat diye birşey vardır,


    aile içinde olanlar anne babalara bile yansıtılmamalı...kaldıki 7o milyonun önünde bu yapılmaz artık..
#29.11.2006 08:16 0 0 0
  • paylasim icin sagol
#30.11.2006 01:19 0 0 0