mr.veys; arkadasım önce board kuraLLarını öğren ßiliyorsanda Lütfen uyquLa..
konuya qeLince N kadar qeri kafaLı oLduğumuzu qösteriyor..hiç kimse şike oLmasını istemez ama ßununda önüne qecemeyiz..
Galatasaray , Fenerbahce ya da ßeşiktaş'ın ßöle küme düşürüLmesi futßoLumuzun sonu oLur.. İtaLya'ya ßakın futßoLu her qecen qün geriye qidiyor ßana qöre..taraftarLar macLara qitmiyor ßenım qözlemlediğim kadar.. ßi sürü şeyh yani say say ßitmez...
onun için eğer qecenKi idda doru cıksa ßiLe Fb küme düşürüLmez.. ßuda ßenim qörüşüm cünkü kimsenin gücü yetmez ülkemizde
nasıl italyada tek kuluble kalmadıysa bu cezalandırma türkiye de de özellikler 4 büyüklere patlar bunun cezası ve türkiye de 4 büyükler olmadımı lig diye bişeyde kalmaz bunu herkes biliyor...