Dört çekirdekli işlemci devri

Son güncelleme: 27.02.2007 18:56
  • Intel, tek bir mikroişlemcinin içine dört adet beyin yerleştirerek geliştirdiği Intel Xeon 5300 ve Intel Core 2 Extreme dört çekirdekli işlemci ailelerini piyasaya sundu. Intel bu yenilikle bilgisayar endüstrisinde başlattığı çok çekirdekli işlemci devrini yeni bir platforma taşıdı.

    Yüksek hız ve performansa sahip olan Intel in yeni dört çekirdekli mikroişlemcileri, genel kullanım amaçlı sunuculara, iş istasyonlarına, dijital medya yaratımına, yüksek oyun teknolojisine ve mükemmelliğe ihtiyaç duyan tüm kullanıcı gruplarına pazarlara eşsiz avantajlar sağlayacak.

    Intel, çok çekirdekli mikroişlemci teknolojisine geçiş sürecine, dört yıl önce piyasaya çıkardığı Hyper Threading teknolojisine sahip işlemciler ile başlatmıştı ve bu gelişimi, geçtiğimiz yıl Nisan ayında piyasaya sürülen ilk çift çekirdekli PC işlemcileri izlemişti. Intel, yakın zamanda, bir devrim niteliğindeki, son derece güçlü ve verimli enerji kullanımına dayalı bir tasarıma sahip olan Intel Core mikro mimari teknolojisi sayesinde yarattığı 30 dan fazla yeni masaüstü ve sunucu işlemcileri ile tüm ürün gamını, sadece 100 gün gibi kısa bir süre içerisinde yeniledi.

    Intel, silikon süreci, üretim teknolojisi, yenilikçi ve birebir ürün tasarımı ve sayısız yazılım geliştirme araçları ve programlarına yatırıma devam ederek, bilgisayarın süregelen evrimini mümkün olduğunda hızlandıracak ve kolaylaştıracak bir sonraki adımı attı.
#19.12.2006 14:12 0 0 0
  • ne diyeyim geliştikçe geliştiriyor meretler
    paylaşım için teşekkürler
#21.12.2006 14:35 0 0 0
  • Ben 6 çekirdeklileri bekliyorum alacam bir iki tane


    bu arada verdiğin bilgiler için teşekkürler ablacım
#21.12.2006 15:59 0 0 0
  • ben en son iki çekirdekliyi biliyor ve kullanıyordum hadi bakalım hayırlısı
#21.12.2006 21:01 0 0 0
  • gün geçtikçe ilerlio bu işlemciler
#07.01.2007 13:48 0 0 0
  • Paylaşım için teşekkürler Özlem,
    Bu bilgisayar dünyası o kadar geniş ki;
    İnsan nerden başlıyacağını bilemiyor.
    Hele benim gibi uzun yaşamış ve yorgun olunca.
#07.01.2007 15:55 0 0 0
  • elimizdekilerin değerinibilelim... ben daha p3 kullanıyorum... çekirdeksiz.........
#12.01.2007 09:09 0 0 0
  • te$ekkürLer...
#25.01.2007 11:55 0 0 0
  • sunum için teşekkürler...
#10.02.2007 10:20 0 0 0
  • paylaşım icin tesekkur ederim...
#20.02.2007 09:42 0 0 0
  • Ayçicekte ßile ßu kadar HızLı Çıkmıyor ÇekirdekLer :)
#20.02.2007 22:13 0 0 0
  • paylaşım icin tesekkurler
#27.02.2007 18:56 0 0 0