Ona de ki..

Son güncelleme: 17.08.2012 01:37
  • Sevgili arkadaşım Onur,
    Böyle derin manası olan bir şiiri inan zevkle ama zorlanarak düzenledim.
    duyguları ifade edecek e kart bulamdım.Umarım beğenirsin.

    Kalemine yüreğine sağlık..









    noimage
    noimage


    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage

    noimage
    noimage

    [main-arkaplan-muzik]277[/main-arkaplan-muzik]



    ona de ki..!



    Ya dooostt. Ona de ki…
    Ya dooooosstt…

    Marazi bir parçası gibi vücudumun,
    Hiç terk etmeyen, hiç yalnız bırakmayan
    Sevgili kıvamında cıgaramın
    Yılankavi tüten dumanında
    Eriyip giderken gözlerim
    Süzülüp giden mavi-gri ton yarışında
    Dumanlar yılankavi…
    Göz pınarlarımda demlenen
    Damla olma idealinde buğular
    Buğularda oynaşan yakamoz değil
    Çarpık-çurpuk çehreler
    Damla olma çabasındaki
    Gözlerimdeki nem kadar
    Adam olmaya çabalamamış
    Büyük aşk iddiasının
    Mağlup savaşçıları.
    Çarpılmış çehrelerinde
    Kalmamış ne ay şavkı
    Ne meleksi haleler…
    Sorma..
    Ciğerimde, böğrümde
    Sızlar durur
    Her birinden hatıra
    İçten içe dem vurup
    Kan damlayan yareler…

    Ona deki…;
    Ya doostt, ona de ki..;

    Eridi sızım-sızım
    Yağan bütün karlar şehrimde
    Ve kaderine ram oldu
    Öldü bütün berfinler…
    Kapımı çalıp gitti
    Boynu bükük ve mahçup
    Onu getireceğini vaad etmiş
    Sözünü tutmayan
    Bir-bir bütün cemreler…

    Ve geldi ardından bahar.
    Nev-bahar…
    Hem ismi hem cismi
    Ayın ondördü ile eş-anlam
    Kazılı, çakılı yüreğimde..

    Nev bahar ki;
    Sonsuz umutların
    ve dahi mutlulukların
    yegane muştusuydu
    tüm sözlerimizde, acemi şiirlerimizde
    ve….
    Ve yeminle taçlanmış vaatlerimizde…

    Ona de ki…
    Ya dooossttt, ona de ki…;

    Mart ta, nisan da geçti
    Mayıs can çekişmede…
    Sevgili sigaramın
    Katranı ciğerlerime
    Geçen ayların
    Katran karası yalnızlığı
    Tüm hücrelerime
    Çöreklenmiş sevişiyor
    Çekip gitmiş
    Hain sevgili yerine….

    Ona de ki..
    Ya dooostt, ona de ki..;

    Mayıs ta geçiyor
    Mayıs haziran arefesi…
    Vakit yolculuk vakti
    Kıblesi değişmiş yollar var artık
    Rotası değişmiş yolculuklar…
    Yeminle yoğrulmuş sevgiler
    Vaat edilmiş yolculuklar
    Nasıl unutuldu, nasıl yok sayıldı
    Geçen zaman içinde?
    Yaşanmışlıkların ve yaşanmamışlıkların
    Girift muhasebesi olur mu yüreğinde?
    Ya vicdan..? vicdan muhasebesi..?
    Paslı çivi sancısıyla
    Saplanmaz mı “insanım..” diyenlerin
    Uykusuz gecelerine…?
    Yaşanmamışlıklar, pişmanlıklar
    Katık olmaz mı
    “ seviyorum…” diyenlerin
    sözlerine, sohbetlerine..?

    ona de ki;
    ya dostttttt….

    Hani nerde?
    Sevgiler,
    Sözler,
    Yeminler,
    Vaatler…
    Hani nerde?

    Nerde ya dost, nerde?

    Ona de ki;
    Şimdi yürek
    Portmantoda asılı unutulmuş
    Kekeme vicdanların
    Hükmettiği bir mahkumiyeti çekmekte
    Süzülen grimsi dumanların
    Bitmeyen nöbetinde…
    Ş.O.ALAGÖZ-ıssızada
    19/05/2010
#21.02.2012 16:37 0 0 0
  • Arkadaşım emeklerine sağlık sunum çok güzel, ıssızadanında yüreğine kalemine sağlık
#21.02.2012 19:40 0 0 0
  • Teşşekür ederim Refik Yorumuna sağlık...
#21.02.2012 21:24 0 0 0
  • sevgili Elegan;

    ne diyim... çalışmalarını hep beğenmişimdir. her paylaşımında şaşrmışımdır. ama şimdi şoklardayım.... evet şiire göre resim bulup ifade etmek çok zordu. sen çok güzel formüller bulup sıradışı bir estetik ve görsellikle kotarmışsın. hayran kaldım... mest oldum. emeğine, yüreğine, göz nuruna sağlık arkadaşım...

    refik abi teşekkürler...
#21.02.2012 22:47 0 0 0
  • şiir başlı başına yürek yakan duyguları altüst eden cümlelerle dolu sunum ve müzikle birleşince anlamına anlam katılmış onur yüreğine sağlık her zaman şiirlerin farklı alıp götürüyor olduğum yerden uzak diyarlara elegan emeğine sağlık arkadaşım harika bir çalışma olmuş
#22.02.2012 11:34 0 0 0
  • Onur beğnemene çok sevindim.belki şiiri tam ifade ediyor e kartlar ama bu şiiri resme dökmek çok zor gerçeketen.sıradışılıkla bu açığı kaptmaya uğraştım
    Yorumuna gözüne sağlık olsun..

    Şems çok teşekkür ederim güzel yorumun için Gözüne yüreğine sağlık olsun..
#22.02.2012 11:52 0 0 0
  • çok harika bir şiirdi bu güzel şiir için ıssızada abime çok teşekkürler yüreğine sağlık olsun sunumla şiir hayat bulmuş gerçekten her şeyiyle süper olmuş emeklerine ellerine sağlık arkadaşım
#22.02.2012 12:23 0 0 0
  • Çok Teşekkürler Ay Kız güzel yorumun için.. yorumlayan yüreğine gözüne sağlık..
#22.02.2012 12:53 0 0 0
  • eline sağlık olsun güzel bir sunum
    onur'unda yüregine sağlık olsun :)
#22.02.2012 14:03 0 0 0
  • ÇOk Teşekkürler sığınak.. yorumuna gözüne sağlık...
#22.02.2012 14:14 0 0 0
  • Paylaşım harika arkadaşım,emeğinize sağlık...
#22.02.2012 14:44 0 0 0



  • noimage



#22.02.2012 18:12 0 0 0
  • Teşekkürler Mavi yorumunuza sağlık...
#22.02.2012 18:45 0 0 0
  • Emek ve yüreklerinize bereket,
#24.02.2012 15:12 0 0 0
  • ssızadanın hazırladığı sizin sunduğunuz bu güzel sayfa
    için teşekkür ederim. ikinizinde gönlüne sağlık.elagan.ıssızada

    noimage
#27.02.2012 01:53 0 0 0
  • emegine sglik gercekten super bi sunum olmus
#27.02.2012 04:35 0 0 0
  • Giderken soylenen sitem dolu sozler, yakici. Vasiyet eder gibi. Cok duygulu ve yurek daglayici. Yollara duvarlara ve gazete kagitlarina bir hinc ile, bir yarali gonul ile icli icli yazilmis. Hersey cok guzel resmedilmis burada. Ellerinize yureginize saglik sevgili elegan arkadasim ve Onur agabeyim. Siir de resimler de cok farkli ve tamamlamis birbirlerini.
#27.02.2012 20:59 0 0 0
  • merdo,trustmanrunner,kalbim-SİNEM,geceyeli,
    Çok teşekkür ederim güzel yorumalrınız için.Gözünüze yüreğinize sağlık...
#27.02.2012 22:15 0 0 0

  • Of of offff derindenn bir nefes çekerek okudum,sayfa mükemmel ötesi,sunum müthiş
    elegan;yapmışsın yine yapacağını kutlarım.
    Şair yürek Onur,sana dizecek sözcük bulamıyorum bilirsin laf ebesiyimdir ama şiirin LaL etti dilimi
    o güzel yüreğine duyguyu böylesi aksettiren kalemine sağlık Can.
    İkinizinde yüreklerine sağlık
#28.02.2012 20:05 0 0 0
  • Ona de ki.. Konusuna Benzer Konular
  • Böyle bir şey olamaz.! Hiç alakalı konu bulamadık.