Sevgili arkadaşım Onur,
Böyle derin manası olan bir şiiri inan zevkle ama zorlanarak düzenledim.
duyguları ifade edecek e kart bulamdım.Umarım beğenirsin.
Kalemine yüreğine sağlık..
[main-arkaplan-muzik]277[/main-arkaplan-muzik]
ona de ki..!
Ya dooostt. Ona de ki…
Ya dooooosstt…
Marazi bir parçası gibi vücudumun,
Hiç terk etmeyen, hiç yalnız bırakmayan
Sevgili kıvamında cıgaramın
Yılankavi tüten dumanında
Eriyip giderken gözlerim
Süzülüp giden mavi-gri ton yarışında
Dumanlar yılankavi…
Göz pınarlarımda demlenen
Damla olma idealinde buğular
Buğularda oynaşan yakamoz değil
Çarpık-çurpuk çehreler
Damla olma çabasındaki
Gözlerimdeki nem kadar
Adam olmaya çabalamamış
Büyük aşk iddiasının
Mağlup savaşçıları.
Çarpılmış çehrelerinde
Kalmamış ne ay şavkı
Ne meleksi haleler…
Sorma..
Ciğerimde, böğrümde
Sızlar durur
Her birinden hatıra
İçten içe dem vurup
Kan damlayan yareler…
Ona deki…;
Ya doostt, ona de ki..;
Eridi sızım-sızım
Yağan bütün karlar şehrimde
Ve kaderine ram oldu
Öldü bütün berfinler…
Kapımı çalıp gitti
Boynu bükük ve mahçup
Onu getireceğini vaad etmiş
Sözünü tutmayan
Bir-bir bütün cemreler…
Ve geldi ardından bahar.
Nev-bahar…
Hem ismi hem cismi
Ayın ondördü ile eş-anlam
Kazılı, çakılı yüreğimde..
Nev bahar ki;
Sonsuz umutların
ve dahi mutlulukların
yegane muştusuydu
tüm sözlerimizde, acemi şiirlerimizde
ve….
Ve yeminle taçlanmış vaatlerimizde…
Ona de ki…
Ya dooossttt, ona de ki…;
Mart ta, nisan da geçti
Mayıs can çekişmede…
Sevgili sigaramın
Katranı ciğerlerime
Geçen ayların
Katran karası yalnızlığı
Tüm hücrelerime
Çöreklenmiş sevişiyor
Çekip gitmiş
Hain sevgili yerine….
Ona de ki..
Ya dooostt, ona de ki..;
Mayıs ta geçiyor
Mayıs haziran arefesi…
Vakit yolculuk vakti
Kıblesi değişmiş yollar var artık
Rotası değişmiş yolculuklar…
Yeminle yoğrulmuş sevgiler
Vaat edilmiş yolculuklar
Nasıl unutuldu, nasıl yok sayıldı
Geçen zaman içinde?
Yaşanmışlıkların ve yaşanmamışlıkların
Girift muhasebesi olur mu yüreğinde?
Ya vicdan..? vicdan muhasebesi..?
Paslı çivi sancısıyla
Saplanmaz mı “insanım..” diyenlerin
Uykusuz gecelerine…?
Yaşanmamışlıklar, pişmanlıklar
Katık olmaz mı
“ seviyorum…” diyenlerin
sözlerine, sohbetlerine..?
Ona de ki;
Şimdi yürek
Portmantoda asılı unutulmuş
Kekeme vicdanların
Hükmettiği bir mahkumiyeti çekmekte
Süzülen grimsi dumanların
Bitmeyen nöbetinde…
Ş.O.ALAGÖZ-ıssızada
19/05/2010
ne diyim... çalışmalarını hep beğenmişimdir. her paylaşımında şaşrmışımdır. ama şimdi şoklardayım.... evet şiire göre resim bulup ifade etmek çok zordu. sen çok güzel formüller bulup sıradışı bir estetik ve görsellikle kotarmışsın. hayran kaldım... mest oldum. emeğine, yüreğine, göz nuruna sağlık arkadaşım...
şiir başlı başına yürek yakan duyguları altüst eden cümlelerle dolu sunum ve müzikle birleşince anlamına anlam katılmış onur yüreğine sağlık her zaman şiirlerin farklı alıp götürüyor olduğum yerden uzak diyarlara elegan emeğine sağlık arkadaşım harika bir çalışma olmuş
Onur beğnemene çok sevindim.belki şiiri tam ifade ediyor e kartlar ama bu şiiri resme dökmek çok zor gerçeketen.sıradışılıkla bu açığı kaptmaya uğraştım
Yorumuna gözüne sağlık olsun..
Şems çok teşekkür ederim güzel yorumun için Gözüne yüreğine sağlık olsun..
çok harika bir şiirdi bu güzel şiir için ıssızada abime çok teşekkürler yüreğine sağlık olsun sunumla şiir hayat bulmuş gerçekten her şeyiyle süper olmuş emeklerine ellerine sağlık arkadaşım
Giderken soylenen sitem dolu sozler, yakici. Vasiyet eder gibi. Cok duygulu ve yurek daglayici. Yollara duvarlara ve gazete kagitlarina bir hinc ile, bir yarali gonul ile icli icli yazilmis. Hersey cok guzel resmedilmis burada. Ellerinize yureginize saglik sevgili elegan arkadasim ve Onur agabeyim. Siir de resimler de cok farkli ve tamamlamis birbirlerini.
Of of offff derindenn bir nefes çekerek okudum,sayfa mükemmel ötesi,sunum müthiş
elegan;yapmışsın yine yapacağını kutlarım.
Şair yürek Onur,sana dizecek sözcük bulamıyorum bilirsin laf ebesiyimdir ama şiirin LaL etti dilimi
o güzel yüreğine duyguyu böylesi aksettiren kalemine sağlık Can.
İkinizinde yüreklerine sağlık