bi yanlızlık şiiride benden ...bu arada ellerine sağlık
akşamları yalnızım
geceleri yoksun ki burada
sabah serinliğinde öpseydim seni
dışı içi sevgi yüreğinden bir defa
düşlerimizi sarılarak görse idik
uyumadığını bile bile anlatsam da
birleşseydi sevdalılar
masallarda
...