Git

Son güncelleme: 19.08.2004 19:53
  • NE DEYIM MADEM BASKASINA GIDIYORSUN AMA UNUTMAKI SENI BENIM GIBI ÖLÜMÜNE SEVENI ASLA BULAMAZSIN!!!!!!!!AMA BEN KALBIMI SENIN SEVGINLE KILITLEYECEGIM VE SEN NE ZAMAN DÖNERSEN OZAMAN ACACAGIM BANA DÖNMESEN BILE ÖMÜR BOYU BEKAR KALMAYA VE ÖLMEYE RAZIYIM!
    SON OLARAK UNUTMAKI O ACIYI BEN SANA ISTEYEREK CEKTIRMEDIM TABI EGER SEVDIYSEN!AMA SEN BANA ISTEYEREK YASATACAKSIN SON SÖZÜM SENI CANIMDAN COK SEVIYORUM VE ÖLÜNCEYE KADARDA SEVECEGIM!!
    GÜZEL GÖZLÜM!!!!!!!!
#18.08.2004 23:09 0 0 0
#19.08.2004 00:38 0 0 0
#19.08.2004 00:48 0 0 0
  • Bekleme gelmez,gidenin pesine aglanmaz.
#19.08.2004 01:21 0 0 0
#19.08.2004 19:53 0 0 0