İLBEYİ ŞAMANIN EN ZOR GÜNLERİ

Son güncelleme: 13.11.2012 20:15
  • noimage
#18.08.2012 00:11 0 0 0
  • neden Abi ? zor günler derken ?
#20.08.2012 14:26 0 0 0
  • Allah yar ve yardımcımız olsun kardeşim,bu yardım gerçekten çok ihtiyacımız var.Aslanın kediye kedininde fareye boğdurulduğu günleri yaşıyoruz.
#23.08.2012 21:44 0 0 0
  • Hayırdır arkadaşım, kamp mı kurdun
#23.08.2012 21:50 0 0 0
  • Tek kişilik mücadele kampı Refik :)
#24.08.2012 09:01 0 0 0
#10.09.2012 08:40 0 0 0
  • Çok zor ,ama güzel :)
#11.09.2012 21:21 0 0 0
  • Kardeşim Selâmlar;

    Nerde ve niçin olduğunuzu bilmiyorum.
    Resimden çıkardığıma göre hakikaten zor bir dönem yaşamı içinde olduğunuz muhakkak.
    Allâh (c.c.) yâr ve yardımcınız olsun, sağlıklar dilerim
#11.09.2012 21:47 0 0 0
  • @İLBEYİ ŞAMAN adlı üyeden alıntı:
    Tek kişilik mücadele kampı Refik :)
    Orijinali Göster...


    Selamün aleyküm abi...Hayırdır İnşaallah,bu ne hal böyle?...Eğer uzlet ve havlete girdinse o da yanlıştır.Zira çadır buna müsaid olmamaktadır.Eğer dağ başına çekildinse o zaman sana hak verirdim.Şimdi bu kaldığın çadırın yeri neresidir?.Sadece il ve ilçe adını verebilirsin...Dikkat et,madem uzlettesin. Reel alemde yanlız olsan bile sanal alemde yalnız değilsin.Uzlette veya havlette hiçbir kimse ile görüşüp konuşmamalısın bu ne iştir acep?..
#11.09.2012 22:00 0 0 0
  • SAKARYA'nın dağlarındayım Terakkiperver.devletle kavgalı olduğum için kabuğuma çekildim bir müddet.Muhteremin ceza evinden çıkmasını bekliyorum inşallah.
#15.09.2012 22:39 0 0 0
  • Abi gerçekten çok zor bir durum Allah kolaylık versin abi.
#15.09.2012 22:40 0 0 0
  • sıkıntı yok Chosen One,kafamı dinleyeyim dedim,çam dağının kokusunu çekiyorum derinden derinden
#15.09.2012 22:46 0 0 0
  • Abi yeşilliğin doğallığın kokusu bir başka tertemiz hava insanın aklını başından alıyor.
#15.09.2012 22:47 0 0 0
  • aynen öyle kardeşim,bir tarafta kestane ormanları bir tarafta çamlıklar,ama son günlerde amerikan kelebeği diye bir tırtıl çeşidi musallat oldu ormanlara çok canımı sıkıyor,bu amerikanın böceği bile bize düşman
#15.09.2012 22:50 0 0 0
  • Aynen son derece haklısın abi her çevirdikleri işler bize zarar veriyor
#15.09.2012 22:52 0 0 0
  • Selamlar abicim Umarim yasadigin zor gunlerini atlatmissindir.
#20.09.2012 14:21 0 0 0
  • Teşekkür ederim CADIKIZ,henüz atlatamadım ama eskiye nazararn daha iyiyim
#21.09.2012 21:27 0 0 0
  • Durumumla yakından ilgilenen Sevgili karındaşlarım dağ nöbetim bitti,haberdar etmek istedim sizi,şu an Sakaryanın bir köyünde eşim gönül ile beraber yaşlanmayı bekliyoruz zaten elli yaşımdayım bundan sonrası Allahın (cc) ikramı olur bize.Köydeki görüntülerimide yükleyeceğim daha sonra.Benimle yakından ilgilenip dertlerimle benimle birlikte hemhal olan karaındaşlarım Allah (cc) den diliyorsanız iki katını versin size.
#13.11.2012 20:15 0 0 0