Keşke Çok Kolay Olsaydı

Son güncelleme: 22.08.2012 23:04
  • noimage


    Keşke Çok Kolay Olsaydı

    "şimdi anlamsızlığı çentikliyor da olsam
    boşlukta asılı ayların geçişlerinde/
    en ağır krizini geçiriyor olsa da sol yanım/
    sevdamızın ölüm hazırlıkları sürse de alkışlayan ellerde/
    henüz çıkmadın içimden"

    yaşanmışlıklara tutunuyor son nefesim
    her yutkunduğumda varlığını gösteren
    o çok sevdiğin gerdanımda asılı aşk

    keşke çok kolay olsaydı herşey
    bir şiirle bitirecek kadar

    şimdi aç yelkenlerini geriye
    suskunluklarımın fırtınası patlayacak az sonra
    hadi boğuş şimdi dalgalarında
    gör bak yıllardır ne fırtınalar birikmiş
    boğduğun sıcaklarda

    ağla şimdi
    tüm bildiğin duaları et bakalım
    hayasız sesinle yakar tanrıya
    gözyaşım da kalmadı ki
    dindirsin bu fırtınayı

    hem unutma
    demirini aldığın limanım ben
    dingin sessiz sensiz
    nerede açıldığın mor ufuk

    keşke çok kolay olsaydı herşey
    bir şiirle bitirecek kadar

    merhametimden son isteğini aldım az önce

    hadi gel birlikte analım dünleri
    sarkacına takılalım zamanın

    tüm buzları ilk öpüşün sıcaklığına bırakalım
    hissediyor musun çıtırtılarını
    kanatlanıyor mu kuşlar yüreğinden
    hedefi olabiliyor musun gözlerimin


    her şeye rağmen bir kez daha
    son bir şanş diyorsun

    o halde
    terlerimizi akıtalım şimdi
    oksitlenmiş düşlerimize

    kızıyorum dirayetsizliğime
    ama
    keşke çok kolay olsaydı herşey
    bir şiirle bitirecek kadar


#22.08.2012 23:04 0 0 0