Ellerimden tut !

Son güncelleme: 23.08.2012 07:09
  • noimage



    Ellerimden tut ! Ve bir daha bırakma beni, yalnızlığın koynuna. Bir daha hiç soğuk olmasın o oda. Dört duvar arası olmasın yalnızlığın adı.Sensiz de olmasın ama. Sadece sonsuz olsun.Tut ki, tek başına yaşanmasın aşk. Tut ki, bıraktığında, başı boş olmasın yalnızlık. Bir sebebi olsun.Sebebinin bir anlamı olsun, sebeplerin en güzeli olsun, o sebebin adı, “sen” olsun.Bırakırsan, bir çocuk beşinci kattan uçuruma düşecek inan bana. Bir değil binlerce sigara daha sönecek, o koyu karanlıkta.Ağlayamayacak belki de. Gözlerini de bırakıp kavuşacak, senden kalan yalnızlığına.Artık olmayacak, bir daha yaşanmayacak bir başına. Çünkü bu dünyadayız.Ve bu dünyada:“Ya bir başınasındır, ya iki başına”
#23.08.2012 07:09 0 0 0