Yüreğime Saplanabilir misin Kanatmadan

Son güncelleme: 07.06.2013 07:59
  • Yapabilirmisin?
    Yüreğime saplanabilirmisin kanatmadan?
    Yoksa diğerleri gibiseverken öldürenlerdenmisin kan kaybından?
    Hadi deneyelim.
    Ben sonucunu tahmin ettiğim bi deneyin kobayı olmayı tercih ederim.
    Ölü bi kobayın bilinen failiyada katili olmaktansa...
    Hadi deneyelim.
    Önce susturmakla başla işe.
    Susturkiyalvarışlarımı duymaola ki için acırbağrına basarsın.
    Sonra gözlerimi bağla.
    Bağlaki o bakışları görmeola ki yumuşarsıngözümün içine içine bakarsın.
    Nihayetinde sende insansın…
    Ellerimi de bitiştir yanlarımabelimden bağla beni yüreğindeki masaya.
    Ola ki dokunmaya kalkarım ellerineellerin titrer
    Doğrulurum yüreğinden bi adım atmak için
    Aşağısı boşluktur bilmem bendüşüveririm
    Düşsemde ölürümdüşmesemde ölürüm.
    En iyi bunu bilirim.Bırak yarım kalmasın deneyin
    Alman gereken tüm önlemleri al
    Mesela hayatını benimle geçirmekten çekin
    Düşünvazgeçmek zorunda olduklarından bedenine tam uyan bi elbise dikin
    Hadi giyin…


    Beni bırakmanı gerektiren tüm sebepleri işle aklına
    Hiç sökülmesin.
    Tüm çıkarlarını yaz avuçlarına
    Silinmesin…
    Yüreğindeki o masayı süsle benim içinbi kaç çiçek getirme
    Parlayan kağıtlarlada gelmegözüme görünen güzellikler verme bana
    Banaruhumun göreceği güzelliklerle gel.
    Tüm algılarımı kapattım ben.
    O yüzden anlayamam getirdiklerinin sahte ve naylon olduğunu.
    Merak etmeben kandırılmaya hazırladım kendimi.
    Bildiğin tüm çocuklardan daha çocuk aklım.
    Bildiğin tüm renklerden daha renkli boyalarım.
    Bildiğin tüm suslardan daha sessizim.
    Sorduğum tüm sorulardan daha çok meraklıyım yapıcaklarına ve sana.
    Aldığım tüm cevaplar kadar yoksun sende bana.
    Sana edilmiş tüm şikayetler bende birikir
    Aldığın tüm tebrikler kadar geri dönerim sana.
    Sende sevmezsin eleştiriyi diğer severken öldürenler gibi
    Korkmazaten bende eleştirmeyi sevmem diğer öldürülenler gibi.
    Mahkumuzdur bizcanı alınanlar aynı özelliklere sahiptirler sanırım.
    Yürekleri dağlanmışbedenlerinde kesik izleri vardır hep.
    Hepdeanlaşılamayan bi iyi niyet görülür son kez bakılan gözlerinde.
    Hepaldanmıştırlar bi yerdebi sözdebi gözdebi yüzde.
    Hep umut taşırlargeri dönerkolay affederseversever derlerson nefeslerinde bile….
    Yüreğinin masasındayım.
    Hadi deneyelim.
    Haklı çıkmaya alıştım.
    Merak etme hazırım…
#24.08.2012 01:34 0 0 0
  • vay nasıl gözümüzden kaçmış bu konu. ne kadar güzel. bayıldım...
    severdin güzel konuları. inşallah imkanların el verir yine aramıza dönersin...
#07.06.2013 07:59 0 0 0