@ıssızada adlı üyeden alıntı:
harika yaaa. yazan gerçekten hayattan ve aşktan bişeyler öğrenerek, hissederek, yaşayarak özümsemiş... çok akıcı, sürükleyici arı bir dille başladığında bırakamayacağın bir üslupla yazmış. insanı içine alıveriyor hemen... an be an yaşıyor insan. kendisi yaşamışçasına havaya giriyor, içi acıyor, göz pınarları yanıyor...
paylaştığın için teşekkür ederim... yazanı tanımak isterdim...
Orijinali Göster...