Özler misin Sen de Benim Seni Özlediğim Gibi

Son güncelleme: 13.01.2015 14:29
  • sevgi şiirleri - aşk sevda özlem şiirleri - ayrılık şiirleri

    Özler misin sen de benim seni özlediğim gibi?

    Bir ses değildi beklediğim, yada çığlık..
    Yada belirgin bir şey değildi bu gece ki uykusuzluğumun nedeni..
    Bir fısıltı beklemekte yüreğim uzaklardan..
    Bir ışık belki,
    Belki küçücük bir gülümseme senden gelecek olan benliğime..


    Ama ne olursa olsun seninle ilgili
    Ne olursa olsun senden

    Uzak diyarlara yol alırken sen ,
    Yargısız infazlara kurban ettiğim yüreğimi kan revan içinde attın bir göl kenarına sevgili
    Balıklara yem olan bir hiçliğin içinde kaybolmaktayım şimdi..
    Ve beklemekteyim.
    Evet sadece beklemekte.
    Hadi bir fısıltı yeter yeniden canlanmama ,
    Bir ses değil..
    Diyorum ya, yada bir çığlık..
    Ufacık bir esinti gelsin yeter senden bana sebepsiz..
    Bir gariban şarkının içine gizle mesela umutlarımı
    Ve yolla bana bulunduğun ülkenin denizinden şişe içinde yüzünde gülümseyişin.

    Yar
    Sadece bağırsam sana böyle
    Yarrrrrr.
    Desem duyar mısın gittiğin yerlerden sesimi?..
    Duyup ta fısıltılarla karşılık verir misin yüreğime sevgili?

    Yar,
    Özler misin sen de benim seni özlediğim gibi?
    Ah ne çok sevmişim halbuki yüreğini..
    Ve ne çabuk kaybetmişim sahip çıkmam gerekirken yüreğimi

    Hadi bir fısıltı gönder n'olur,
    N'olur hafif bir esintiye emanet et gülümsemeni..
    Kokunu yolla bana,
    Yolla ki bileyim senin de özlediğini beni
    Yarım kalmış ruhum bilsin, seninde eşlik ettiğini

    Her bir şeyim tamken yaşamda, sen yoksun ya her şey yarım hayatımda
    Ve ben infaz ettiğin yüreğimin başında özlemekteyim seni sevgili..
    Her özlediğimde yanmakta canım ve her yanışta daha fazla özlem doldurmakta yüreğimi

    Ve
    Ve, bir ses değildi beklediğim, ya da çığlık..
    Yada belirgin bir şey değildi bu gece ki uykusuzluğumun nedeni..
    Bir fısıltı beklemekte yüreğim uzaklardan..
#10.10.2012 09:51 0 0 0
  • yüreğine sağlık çok güzel miş:)
#10.10.2012 09:55 0 0 0
  • .................
#10.10.2012 12:10 0 0 0
#10.10.2012 13:55 0 0 0
  • @ıssızada adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4920730]petty[/alinti]

    hım. öyle miymiş. sağol...
    Orijinali Göster...
    hım. öyle miymiş. sağol...

    öyleymiş rica ne demekdemek ki neymiş şiirlerede takılıyormuşum demi
#10.10.2012 13:56 0 0 0
  • bilirsin ben kim nerde ne yapıyor görürüm. siyaseti okumadın... okusan görürdüm...
#10.10.2012 13:58 0 0 0
  • @ıssızada adlı üyeden alıntı:
    bilirsin ben kim nerde ne yapıyor görürüm. siyaseti okumadın... okusan görürdüm...
    Orijinali Göster...


    başbakanı ve biçok yazdığın yazıları okudum sen görmediysen bu benim suçum değil demi ...
#10.10.2012 14:02 0 0 0
#10.10.2012 23:27 0 0 0
#10.10.2012 23:35 0 0 0
  • Paylaşım İçin Teşekkür Ederim....


    noimage
#11.10.2012 21:57 0 0 0
  • güzel olmuş:)
#22.10.2012 10:07 0 0 0
#03.01.2013 10:37 0 0 0
  • güzel bir şiir 2008 yılında bir arkadaşım günlüğüme yazmıştı... yayımladığın için sağol
#03.01.2013 12:22 0 0 0
  • @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    .................
    Orijinali Göster...
    bazen dünyayı görmez gözlerinama dedigin gibi,bir fısıltı beklersin uzaklardan ..

    güzeldi..eline sağlık olsun

    teşekkürler.
#21.10.2013 18:21 0 0 0
  • Paylaşım İçin Teşekkür Ederim....


    ben ilgine teşekkür ederim hanım aga...
#18.05.2014 20:16 0 0 0
  • Çok güzel bir paylaşım tesekkürler
#13.01.2015 14:29 0 0 0