Main-Board daki Arkadaşlara

Son güncelleme: 18.05.2007 15:26
  • noimage
#20.02.2007 09:46 0 0 0
  • benim icinde gecerlimi bu $iir

    ne güzel bir sürpriz yapmi$sin
    sen de bizim icin degerlisin bunu unutma ablam
    hersey o güzel gönlünce olsun
    bütün güzellikler seni bulsun
#20.02.2007 11:48 0 0 0
  • sanırım bende dahilim bu guruba güzel yüreğine sağlık canım
#20.02.2007 13:32 0 0 0
  • sende bizim icin öylesin can ablam
#20.02.2007 13:42 0 0 0
  • aysence, Asiyan ve Sürmeli

    çok teşekkür ediyorum
    tabiki hepiniz için geçerli
    iyki varsınız iyki var main-board
    herkese teşekkürler
#20.02.2007 13:46 0 0 0
  • sende benim için değerlisin
    emeğine sağlık
#20.02.2007 13:57 0 0 0
  • oy gönlü zengin arkadaşım ellerine sağlık emi??
    yüzünüz hep gülsün arkadaşlar ...
#20.02.2007 14:54 0 0 0
  • yüreğine sağlık gönülce
    ben de varmıyım acaba bu listede
#20.02.2007 15:48 0 0 0
  • sahabeler tabiki varsın sende

    serendipity sende benim için değerlisin bunu biliyorsun can dostum

    red tina seninde yüzünden gülücükler eksik olmasın

    ben bu sitedeki bütün arkadaşları çok seviyorum

    hepinz iyki varsınız
#21.02.2007 08:33 0 0 0
  • sende iyi ki varsın gönülce..yüreğinin güzelliğini hissedebiliyorum..
#21.02.2007 10:14 0 0 0
  • canım o güsel yüregınden sevgi hiç eksık olmasın

#21.02.2007 16:43 0 0 0
  • abLa buna bende dahıLmıyım..! saka bı tarafa eLıne emegıne saqLık tskLer..!
#18.05.2007 15:26 0 0 0